دومین استودیو قرآنی کشور افتتاح می شود

خبرگزاری شبستان: مراسم افتتاح استودیو قرآنی ثقلین یزد، با حضور حجت الاسلام محمدرضا حشمتی، معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، سه شنبه ١٩ مرداد ماه در ساختمان مرکزی موسسه فرهنگی هنری ثقلین برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، حسین قادری، مدیرعامل موسسه فرهنگی هنری ثقلین یزد گفت: استودیو ثقلین یزد؛ دومین استودیو پیشرفته قرآنی کشور در فضایی نزدیک به ١٢٠ متر در دو بخش استودیو و اتاق رژی راه اندازی می شود.

وی با اشاره به اهداف راه اندازی استودیو قرآنی خاطرنشان کرد: راه اندازی استودیو قرآنی، ابتکار معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است؛در این راستا موسسات توانمند قرآنی کشور با استعداد صوتی بالا شناسایی شدند. در نتیجه موسسه ثقلین استان یزد از میان ١٢ موسسه فعال قرآنی انتخاب شد.

قادری درمورد هزینه های استودیو ثقلین یزد اظهارداشت: برای راه اندازی استودیو ثقلین در دو بخش هزینه شده است؛ در بخش اول، بیش از ٤٠٠ میلیون هزینه شده که عمده آن با حمایت معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام شده است و برای کارهای جنبی نزدیک به ٢٠ میلیون تومان هزینه کرده ایم.

مدیرعامل موسسه فرهنگی هنری ثقلین با اشاره به اینکه مهمترین هدف استودیو قرآنی، توانمندسازی موسسات قرآنی به منظور ترویج فرهنگ قرآن و عترت است، تصریح کرد: براساس برنامه ریزی های صورت گرفته قرار است کارهای فاخر قرآنی در حوزه قرائت و فهم قرآن انجام شود. همچنین محتوای آموزش مجازی قرآن تولید می شود.

وی در ادامه گفت: در مراسم افتتاحیه استودیو ثقلین یزد، حجت الاسلام محمدرضا حشمتی، معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمد مهدی عزیززاده، مدیران معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، استاندار یزد، امام جمعه یزد و غیاثی؛ مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد حضور دارند.

 

کد خبر 564057

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha