عرضه ده عنوان اثر جدید در غرفه مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی

مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی با ده عنوان اثر جدید همچون مجموعه آثار علامه حسن زاده آملی و شهید صدر در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن حاضر شده است.

به گزارش خبرنگار شبستان، مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی با ده عنوان اثر جدید نسبت به نمایشگاه کتاب در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن حضور فعال دارد.

بنابراین گزارش مجموعه آثار علامه حسن زاده آملی، آیت الله خویی، شهید صدر، آیت الله حق شناس، فیض کاشانی، شیخ کلینی و حجت الاسلام قرائتی از جمله این آثار عرضه شده در نمایشگاه قرآن است.

همچنین نرم افزارهای تخصصی تولید شده بر حوزه هایی همچون سیره معصومان و حدیث ولایت نیز در غرفه مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی به علاقه مندان عرضه می شود.

این گزارش می افزاید این مرکز در مقایسه با نمایشگاه قرآن سال گذشته با 30 عنوان اثر جدید در نمایشگاه نوزدهم حاضر شده و پیش بینی می شود تا انتهای برپایی آن برخی از آثار جدیدتر را نیز به علاقه مندان عرضه کند.

شایان ذکر است مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی با 200 عنوان نرم افزار در بخش رسانه های دیجیتال نوزدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن پذیرای بازدیدکنندگان است.

پایان پیام/
 

کد خبر 56452

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha