رونمایی از دو اثر فاخر قرآنی

دو اثر فاخر قرآنی در نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم عصر دیروز با حضور صاحبان اثر و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار شبستان، در حاشیه نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از دو اثر فاخر قرآنی رونمایی شد.

ترجمه قرآن به زبان فارسی به قلم دکتر غلامعلی حداد عادل، رییس فراکسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی یکی از این دو اثر بود. این ترجمه قرآن به زبانی سلیس و روان نگاشته شده است حاصل زحمات نه‌ساله دکتر حداد عادل است. ایشان در طول این 9 سال با تحقیق و پژوهشی عمیق و با استفاده از همفکری اندیشمندان حوزه ترجمه اثری نفیس و ماندگار پدید آورده است.

کتاب زنان نوشته دکتر لاله افتخاری، رییس فراکسیون قرآن و عترت در مجلس شورای اسلامی دومین اثر ارزشمند قرآنی بود که در حاشیه نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم رونمایی شد. دکتر افتخاری در این کتاب به شرح برخی آداب و اخلاقیات در خصوص حقوق و مسئولیت‌های زنان در قالب تفسیر سوره نساء پرداخته است و تلاش کرده است جنبه‌های مهمی از شخصیت زنان جامعه اسلامی را پدید آورده است.

شایان ذکر است، در مراسم رونمایی از این دو اثر گرانقدر قرآنی، دکتر حداد عادل، دکتر لاله افتخاری و دکتر حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، دکتر بهاءالدین خرمشاهی و تنی چند از اندیشمندان عرصه قرآن به ایراد سخن پرداختند.

پایان پیام/


 

کد خبر 56913

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha