عضویت ویژه در پایگاه اطلاع رسانی موسسه تبیان همراه با مزایای رایگان

عضویت ویژه در پایگاه اطلاع رسانی موسسه تبیان و معرفی کنسرسیوم صاحبان محتوای ملی در غرفه این موسسه واقع در بخش رسانه های دیجیتال نمایشگاه قرآن انجام می شود.


به گزارش خبرنگار شبستان، امکان عضویت ویژه بازدیدکنندگان از نوزدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن در پایگاه اطلاع رسانی موسسه فرهنگی تبیان در غرفه این موسسه فراهم شده است.

بنابراین گزارش استفاده از اینترنت رایگان مشاوره رایگان در موضوعات مختلف و بهره مندی از کتابخانه مجازی از جمله مزایای عضویت ویژه در پایگاه اطلاع رسانی موسسه فرهنگی تبیان است.

همچنین بلوتوث برخی از نرم افزارهای قرآنی به تلفن همراه نیز در غرفه این موسسه واقع در بخش رسانه های دیجیتال به صورت رایگان برای بازدیدکنندگان انجام می شود.

این گزارش می افزاید: اطلاع رسانی از راه اندازی آزمایشی کنسرسیوم صاحبان محتوای ملی با عضویت دستگاههایی همچون کتابخانه ملی، کتابخانه مجلس، مرکز دایرة المعارف اسلامی نیز در غرفه تبیان صورت می گیرد.

علاوه بر این معرفی پایگاه اطلاع رسانی موسسه فرهنگی تبیان و دریافت سوالات بازدیدکنندگان به منظور ارسال پاسخ در بازده زمانی 24 تا 48 ساعت نیز در این غرفه انجام می شود.

شایان ذکر است بخش رسانه های دیجیتال نوزدهمین نمایشگاه بین المللی قران در شبستان اصلی مصلی امام خمینی (ره) پذیرای بازدیدکنندگان است.

پایان پیام/
 

کد خبر 56457

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ماهان IR ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
    0 0
    سلام،می خواهم عضو ویژه موسه فرهنگی و سایت تبیان شوم. با تشکر