پرچم سبزی که زندگی دوباره بخشید/کرامت امام رضا (ع) فاصله نمی شناسد

خبرگزاری شبستان: معجزات و کرامات امام رضا (ع) بسیار زیاد است کراماتی که تنها گوشه ای از بزرگواری و سخاوت این امام را نشان می دهد و این بار پرچم سبز متبرک به بارگاه ایشان به قاتلی در پای چوبه دار زندگی دوباره بخشید.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قزوین، کرامات اهل بیت (ع) و امامان بسیار زیاد است، کراماتی که زمان و مکان نمی شناسد و دست هر بی پناه و گرفتاری را می گیرد تا از زمین بلند کند؛ کرامت امام رضا (ع) هم تنها شامل حال زائران حرمش نمی شود، حتی اگر تا به حال به پابوس آقا نرفته باشی هم پیش خدا برای گره گشایی مشکل ضمانت خواهد کرد.

 

دهه کرامت که به نام امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) نامگذاری شده دهه ای است که هر ساله خدام حرم رضوی به همراه پرچم متبرک به بارگاه این امام در استان ها حضور می یابند و این سرزمین را به عطر حرم رضوی معطر می کنند.

 

خدام حرم رضوی از 16 مرداد ماه وارد استان قزوین شده اند و در برنامه های مختلفی حضور یافته اند و آنچه به حضور خدام حرم رضوی در برنامه های مختلف رنگ معنوی بخشیده است پرچم سبز متبرک به بارگاه رضوی است که همراه این خدام است و با دیدن این پرچم دل ها به زیارت این امام پر می کشد.

یکی از برنامه های خدام حرم رضوی در استان قزوین حضور در زندان مرکزی بود، حضور خدام رضوی در زندان مرکزی قزوین در چوبیندر بار دیگر گوشه ای از کرامت  از امام رضا (ع) را به نمایش گذاشت به طوری که با حضور خادمان حرم رضوی و تلاش آنها، قاتل محکوم به اعدام از اجرای حکم قصاص رهایی یافت و پرچم متبرک به بارگاه ضامن آهو دل ها را نرم کرده و زندگی دوباره به یک انسان بخشید.

 

در کنار این بخشش، سفر مشهد مقدس به خانواده مقتول هدیه شد تا به پابوس امام رضا (ع) بروند، زیارتی که شفاعت این امام را برای زائرش به دنبال دارد به طوری که در حدیثی از امام هشتم آمده است: هر كه مرا در اين بقعه زيارت كند مثل كسى است كه رسول الله را زيارت كرده باشد در روز قيامت من و آباء گرامى ام شفيع او خواهيم بود.

 

کد خبر 564755

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha