۶ بخش از دبیرخانه کانون های مساجد استان در نمایشگاه کاروان آفتاب حضور دارند

خبرگزاری شبستان:مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی از حضور مستمر ۶ بخش مهم این دبیرخانه در اولین جشنواره کاروان آفتاب خبر داد.

محمد حسین عبداللهی مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در مشهد ضمن تبریک پیشاپیش ولادت حضرت امام رضا(علیه السلام) گفت:همزمان با آغاز دهه پر فیض کرامت و همچنین آغاز به کار اولین جشنواره و نمایشگاه کاروان آفتاب دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی با ۶ بخش مختلف در این جشنواره حضور پیدا کرده است.

 

وی افزود:بخش راه آسمان با محوریت زیارت علی ابن موسی الرضا(علیه السلام) و انتقال معارف رضوی از طریق بازی به کودکان و نوجوانان، بخش نقاشی احادیث رضوی و بازی سرای دینی با بازی های رایانه ای دارای محتوای اسلامی با همت کانون فرهنگی هنری تخصصی شهید تقوایی در این نمایشگاه دایر شده است.

 

عبداللهی با اشاره به حضور دبیرخانه جشنواره ملی محراب در این جشنواره، گفت:خبرگزاری شبستان نمایندگی خراسان رضوی، مناطق ویژه نیشابور و سبزوار هم با حمایت های دبیرخانه کانون های خراسان رضوی حضور پر رنگی دارند.

 

وی ادامه داد:همچنین از استانهای مختلف مانند اقلیم فارس، روستای کردر و بسیاری دیگر از استانهای شرکت کننده در این نمایشگاه دعوت کرده ایم تا فعالیتهای ویژه ای را که در بخش های مردمی انجام داده اند ارائه نمایند.

 

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی برگزاری نمایشگاه آفتاب را گامی مهم و مثبت در جهت تثبیت فرهنگ رضوی و ترویج معارف اهل بیت(علیه السلام) دانست و اظهار داشت:با توجه به اینکه این اولین نمایشگاه کاروان آفتاب است اما سطح برگزاری و استانهایی که از سراسر کشور شرکت کرده اند نشان از یک برنامه ریزی دقیق و حساب شده دارد.

کد خبر 564817

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha