استقبال مردم از جشنواره فیلم کوتاه رضوی منحصر به فرد است

خبرگزاری شبستان: فیلم ساز بوشهری با اشاره به حضور علاقمندان در جشنواره رضوی گفت: استقبال مردم از جشنواره فیلم کوتاه رضوی منحصر به فرد است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، به نقل از روابط عمومی یازدهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه مستند و داستانی رضوی یزد، نصیر درویشوند از بوشهر و با مستند «کهنمویی ساعت ۷۲۰»، برای شرکت در این جشنواره به یزد آمده است.

 

وی افزود: من سال های قبل در جریان جشنواره بودم می خواستم در این جشنواره شرکت داشته باشم ولی در موضوعاتی که اعلام شده بود فیلمی نداشتم و  امسال با توجه به فراخوانی که داده شده بود که من هم فیلم خودم را ارسال کردم که پذیرفته هم شد.

 

این مستند ساز خاطرنشان کرد: من فیلم های آموزشی زیادی ساخته ام، برای من سابقه کار مهم نیست مثلا خیلی متاسف شدم که نتوانستم در ورک شاپ های جشنواره شرکت کنم و حتی اگر کسی باشد که تجربه کمتری نسبت به من داشته باشد هم حتما حداقل یک نکته کوچک دارد که من نمی دانم، خوشحالم که از آن جلسات فیلمی تهیه شده که می توانیم حداقل از آن بهره ببریم.

 

درویشوند تصریح کرد: حسرت شرکت در برنامه زرین دست روی دلم ماند.

 

وی ادامه داد: از نظر هماهنگی و نظم، برنامه ها تا الان بسیار خوب بوده و همچنین استقبال مردم مرا غافل گیر کرد شاید این سطح از استقبال در جشنواره های شهرستانی منحصر به فرد باشد.

 

این فیلم ساز بیان کرد: من فکر می کنم جشنواره رضوی نمره قابل قبولی در بین جشنواره های شهرستان دارد و فیلم سازان یزدی که در مجامع مختلف دیده ام بسیار با استعداد و پیگیر هستند.

 

وی در پایان گفت: مهم تر از همه، استقبال مردم برای اکران های عمومی است در مسیری که از شیراز می آمدم با خودم تصور می کردم نهایتا ۳۰ یا ۴۰ نفر هستند که شرکت می کنند، ولی اسقبال مردم مرا غافل گیر کرد.

 

کد خبر 564819

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha