اختتامیه همایش کشوری مدیران مدارس جامعةالقرآن الکریم

خبرگزاری شبستان: اختتامیه همایش کشوری مدیران مدارس وابسته به جامعةالقرآن الکریم امروز ۲۷ مردادماه با سخنرانی حجت الاسلام سید محمدمهدی طباطبایی، مدیر جامعه القرآن برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار قرآن و معارف خبرگزاری شبستان، اختتامیه همایش کشوری مدیران مدارس وابسته به جامعةالقرآن الکریم امروز 27 مردادماه با سخنرانی حجت الاسلام سید محمدمهدی طباطبایی، مدیر جامعه القرآن برگزار می شود.

این همایش که هر سال قبل از آغاز سال تحصیلی در قم تشکیل می‌شود با هدف ارتقای سطح آموزشی و فرهنگی مدارس قرآنی و تبادل نظر میان مدیران مدارس قرآنی در این خصوص برگزار می شود.

بر اساس این گزارش، این همایش کشوری طی دو روز 26 و 27 مردادماه با  حضور ۸۰ مدیر مدرسه از مقطع پیش‌د‌بستانی تا متوسطه نوبت اول و دوم در سالن همایش های موسسه در حال برگزاری است.

ارائه مباحث قرآنی مدارس توسط کارشناسان قرآنی، مباحث آموزشی و سرفصل‌ های آموزش و پرورش توسط کارشناسان آموزشی و ارائه مباحث مالی و اداری توسط کارشناسان امور اداره مالی در این همایش بررسی می شود.

همچنین تشکیل کمیسیون تبادل تجربیات در راستای ارتقای آموزشی و فرهنگی مدارس در این دو روز نیز از دیگر برنامه های اجرا شده می باشد.

شایان ذکر است، مراسم افتتاحیه این همایش با سخنرانی حجت‌الاسلام ناصر رفيعی، پژوهشگر و مدرس حوزه برگزار ‌شد.

کد خبر 566527

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha