خدمت رسانی ویژه به مشترکان تا پایان فصل گرما ادامه دارد

خبرگزاری شبستان: مدیرعامل شرکت برق لرستان، از به کار گیری تمهیدات ویژه جهت ممانعت قطع برق در استان طی فصل گرما خبرداد، گفت: حفظ این خدمات تا پایان فصل گرما ادامه دارد.

فریدون خودنیا، مدیرعامل شرکت توزیع برق استان لرستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، گفت: حفظ خدمات ویژه شرکت توزیع برق استان لرستان تا پایان فصل گرما ادامه دارد.

 

وی افزود: خدمات این شرکت به مردم استان بویژه در مناطق گرمسیر استان قطع نخواهد شد.

 

خودنیا، با بیان اینکه در خصوص کاهش پیک بار تابستان امسال خوشبختانه موفق عمل شده است، اظهار داشت: از میزان سهمیه ای که شرکت توانیر برای ما مشخص نموده حدود4.2 مگاوات از سقف تعیین شده پایین تر هستیم و این خود نقطه عطفی است در روند رو به رشد شرکت در کنترل پیک و احتمال می رود که منبعد دمای هوا کاهش پیدا کرده و این موفقیت بعنوان یک رکورد در کنترل پیک ثبت شود.

 

وی ادامه داد برای کنترل بیشتر پیک امسال ، دو هزار و130کنتور هوشمند بر روی چاه های کشاورزی نصب خواهد شد که می تواند کمک شایانی به نحوه صحیح قرائت و کنترل پیک داشته باشد.

 

خودنیا،  همچنبین از توسعه خدمات این شرکت در مناطق روستایی استان خبرداد و ابراز کرد: با بررسی های به عمل آمده 130 روستا در سطح استان بدون برق هستند که طبق آمار موثق 62 روستا از آنهادارای سکنه و قابل تأمین برق می باشند.

 

وی ادامه داد: مابقی آنها روستا های کوچ نشین که دارای شرایط ییلاقی و قشلاقی هستند،بوده که از دو ماه پیش استارت تأمین برق روستایی در سطح استان زده شده است.

 

خودنیا بیان کرد: با توجه به برنامه ریزی های به عمل آمده تا پایان سال جاری 62 روستای فاقد برق استان که جمعت این روستا ها بین 10 تا 20 خانوار می باشند، برق رسانی خواهند شد.

 

17 روستای لرستان در هفته دولت از نعمت برق برخوردار خواهند شد

 

وی ادامه داد: درهفته دولت امسال طرح برق رسانی به 17 روستای استان لرستان به بهره برداری می رسد.

 

خودنیا، ابراز کرد: برای تأمین برق این تعداد روستا اعتباری بالغ بر 3 میلیارد تومان هزینه شده است.

 

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان لرستان، اذعان داشت: حدود 7 هزار کنتور هوشمند در راستای اجرای برنامه های اقتصاد مقاومتی در سطح استان در نظر گرفته شده است.

کد خبر 567506

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha