تعداد ۴۰۰ هزار نیروی انسانی در اهمیت توجه به بحث کیفیت در ساختمان

خبرگزاری شبستان: رئیس سازمان نظام مهندسی کشور با اشاره به نقص در کنترل مصالح در کشور گفت: تعداد ۴۰۰ هزار نیروی انسانی مهندس در کشور باید به مدیریت کیفیت در ساختمان ها توجه ویژه داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، اکبر ترکان، رئیس سازمان نظام مهندسی کشورامروز ( ۱۷شهریور) در همایش مبحث پنجم مقررات ملی ساختمان در یزد گفت: مسئولیت مهندسان بر اساس طراحی است که باید بر اساس استانداردها انجام شود.

 

وی افزود: ما نقصی در کنترل مصالح ها داریم که به دلیل فاقد کیفیت بودن مصالح موجود در بازار است که در این راستا باید با همکاری موسسه استاندارد در زمینه نظارت بر اجرای استاندارها گام برداریم و نظام مدیریت کیفیت را اجرا کنیم.

 

رئیس سازمان نظام مهندسی کشور خاطرنشان کرد: امروز 400 هزار مهندس در سازمان نظام مهندسی عضو دارید خوشبختانه نیروی انسانی دارید که در این راستا باید در زمینه نظام مهندسی گام های اساسی بردارید و مدیریت کیفیت نظارت بر اجرای صحیح استانداردها را داشته باشید.

 

ترکان ادامه داد: لازم به ذکر است، همایش ملی « مبحث پنجم مقررات ملی ساختمان» به مدت 2 روز 17 و 18 شهریور ماه جاری به میزبانی یزد برگزار می شود.

 

کد خبر 572311

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha