اعزام ۹۰۰ روحانی مسلط به زبان فارسی و عربی به مراسم اربعین

خبرگزاری شبستان: مسئول كميته فرهنگي ستاد مركزي اربعين از اعزام ۹۰۰ روحاني مسلط به زبان فارسي و عربي به عنوان مبلغ اربعين در مسیر پیاده روی خبر داد و گفت: ۷۰ بانوي مبلغ هم در پايگاه هاي ويژه بانوان مستقر مي شوند .

حجت الاسلام حميد احمدي در گفت و گو با خبرنگار قرآن و معارف خبرگزاری شبستان با اشاره به جلسه كميته فرهنگي و آموزشي ستاد اربعين مازندران در ساري گفت: ايستگاه هاي مشترك ويژه بانوان و كودكان و نوجوانان در مسیر پیاده روی اربعین برپا خواهد شد.

وی ادامه داد: بنابراین 120 مربي روايتگر محرم، عاشورا و اربعين و 60 مربي به همراه گروه كودك و نوجوان مسلط به زبان هاي فارسي و عربي در اين ايستگاه ها جهت خدمت رسانی فرهنگی مستقر می شوند.

حجت الاسلام احمدی با بیان اینکه اتاق فكر معنوي مشترك ايران و عراق با هدف استفاده از ظرفيت هاي اجتماع بزرگ اربعين ایجاد خواه شد، اظهار کرد: فرهنگ سازي عمومي و گفتمان سازي اربعين بايد به صورت برنامه هاي جدي و جامع در جهان اسلام گسترش يابد.

مسئول كميته فرهنگي ستاد مركزي اربعين از اعزام 900 روحاني مسلط به زبان فارسي و عربي به عنوان مبلغ اربعين خبر داد و افزود: 70 بانوي مبلغ هم در پايگاه هاي ويژه بانوان مستقر مي شوند .

 

کد خبر 568635

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha