لزوم تقويت بسيج و کانونهاي فرهنگي هنري/ لبخند دشمن با هدف پیشبرد اهداف شیطانی است

خبرگزاری شبستان: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند گفت: دشمن حیله گر و فریبنده است و لبخند و مذاکرات او هم در راستای پیشبرد همین اهداف شیطانی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، غلامرضا فلاحی عصر امروز (7 شهریور) در هیات عاشقان ولایت در جمع اعضای پایگاه‌های حوزه بسیج امام رضا(علیه السلام) بیرجند با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار ائمه جماعات مساجد استان تهران، گفت: مسجد یک پایگاه فرهنگی است که باید تلاش شود تا تمام برنامه ها حول محور امام جماعت مسجد برگزار شود.

 

وی با اشاره به اینکه مساجد باید از همه جهات فرهنگی و معنوی قوی باشند، افزود: باید کانون های فرهنگی هنری و پایگاههای بسیج مساجد در کنار مسجد تقویت و حمایت شوند تا برنامه ها با قوت بهتری انجام شود.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند با اشاره به اینکه دشمنی های دشمنان علیه ایران اسلامی را نباید کوچک شمرد، چراکه آنها همواره در حال نقشه کشی برای کشور هستند، گفت: آمریکا حیله گر و فریبنده است و جز نابودی اسلام و جمهوری اسلامی به هیچ چیز دیگری فکر نمی کند و لبخند و مذاکرات او هم در راستای پیشبرد همین اهداف شیطانی است.

 

فلاحی با اشاره به اینکه آمریکا به قول و قرارهای خود در برجام پایبند نبود و نخواهد بود، چرا که او دشمن نظام اسلامی است، گفت: باید بسیار مراقب دشمنی و نفوذ دشمن باشیم چراکه او کینه دیرینه ای نسبت به نظام دارد.

 

وی گفت: الگو شدن نظام اسلامی برای کشورهای مسلمان و برچیدن بساط آمریکا و استکبار از کشور با پیروزی انقلاب دلیل دشمنی دیرینه دشمنان نظام، علیه جمهوری اسلامی ایران است.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند با اشاره به اینکه مهمترین جنگ دشمنان با نظام، جنگ فرهنگی است، گفت: دشمنان می خواهند باورها و ارزش ها و اعتقادات مردم ایران به ویژه نسل جوانان کشور را کمرنگ کنند تا از این طریق به اهداف خود برسند.

 

فلاحی با بیان اینکه باید مراسمات ملی و مذهبی در استان و کشور پررنگ تر برگزار شود، گفت: هر چه این مراسمات باشکوه تر برگزار شود در اذهان نسل جوان و نوجوان ما بیشتر خواهند بود.

 

 

کد خبر 569726

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha