نرم افزار مجموعه آثار حجت الاسلام قرائتی در نمایشگاه قرآن ارایه می شود

نرم افزار مجموعه آثار حجت الاسلام قرائتی از سال 58 تا 89 در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم عرضه می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، مجموعه آثار حجت الاسلام محسن قرائتی در موضوعات تفسیر، عقاید و اخلاق در قالب نرم افزار در غرفه مرکز فرهنگی درس هایی از قرآن واقع در راهرو شماره 3 نمایشگاه قرآن عرضه می شود.


بنابراین گزارش متن کامل تفسیر نور در ده جلد، 40 عنوان از کتب حجت الاسلام قرائتی، شش مجموعه فیش های تبلیغی وی شامل بالغ 550 عنوان، صوت و متن برنامه های تلویزیونی درس هایی از قرآن از 1358 تا 1389 افزون بر دو هزار عنوان و بیش از 70 تصویر و سی قطعه فیلم در این نرم افزار ارائه شده است.


همچنین کتاب راهکارهای تقویت انگیزه و نشاط اثر حجت الاسلام قرائتی در پنج هزار نسخه و به قیمت 1300 تومان توسط سازمان چاپ و انتشارات، به چاپ رسیده است و در غرفه مرکز فرهنگی درس های از قرآن عرضه می شود.


این کتاب به راهکارهایی برای تقویت انگیزه و نشاط نظیر ایمان به خدا، ایمان به معاد، تشویق و تنبیه اجتماعی، آشنایی با تاریخ، توجه به نتایج کار، تلقین، دعا و نیایش، نظارت و کنترل، تفریح و ورزش و غیره می پردازد.


اثر دیگر انتشارات درس هایی از قرآن، لوح فشرده تفسیر انگلیسی جزء سی ام قرآن بر اساس تفسیر نور توسط حجت الاسلام سیدمحمد موسوی است.
پایان پیام/


 

کد خبر 56981

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha