سی و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در هرمزگان برگزار می شود

خبرگزاری شبستان: مدیرکل اوقاف و امور خیریه هرمزگان از برگزاری مرحله استانی سی و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، حجت الاسلام و المسلمین منصور هاشمی، زمان برگزاری این دوره از مسابقات را 11شهریورماه جاری در بندرعباس اعلام کرد.

 

به گفته وی در این دوره از مسابقات که در رشته های حفظ، قرائت، ترتیل، اذان، دعا خوانی، ابتهال و تواشیح برگزار می شود، 98نفر خواهر و 121نفر خواهر شرکت دارند.

 

حجت الاسلام و المسلمین هاشمی مکان برگزاری مسابقات خواهران را هنرستان آیت الله صدر و برادران را حسینیه امازاده سیدمظفر اعلام کرد.

 

مدیرکل اوقاف امور خیریه هرمزگان با بیان اینکه سی و نهمین دوره این مسابقات را دکتر سعید رحمانی و سرکار خانم امید آبادی اعزامی از مرکز و 8 نفر داوران استانی همراه با دونفر بازرس اعزامی از سازمان اوقاف داوری می کنند، تصریح کرد: برگزیدگان اول هر رشته از این مسابقات به مرحله کشوری اعزام می شوند.

 

وی هرمزگان را استانی مستعد و پر ظرفیت در حوزه قرآن و قاری دانست و ابراز امیدواری کرد که نفرات برگزیده استانی در مرحله کشوری برای استان مقام های مناسبی بدست اورند.

کد خبر 569891

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha