طرح « پيام بران پيامبر» در فضای مجازی فعال شد

خبرگزاری شبستان: در آستانه عيد بزرگ غدير خم، طرح « پيام بران پيامبر» با نگاه ويژه به حديث نبوی در یزد در حال اجراست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، به نقل از روابط عمومي ستاد مبشران غدير شهرداری يزد، طرح« پيام بران پيامبر»  طی ۲ سال گذشته از 40 روز قبل از عيد غدير آغاز شده و احاديث معتبر از معصومين (علیهم السلام) و پيامبر (صلی الله علیه و آله و سلم) در مورد ولايت اميرالمومنين (علیه السلام) در قالب اين طرح منتشر می شود.

 

بر اساس اين طرح، احاديث ياد شده در قالب كارت پستال در كانال تلگرامی مبشر غدير به نشاني @mobasherghadir و سايت مبشر غدير به نشانی www.mobasherghadir.ir بارگذاری شده است.

 

اين كارت‌ها با عنوان «من به تو گفتم، تو هم به ديگران بگو» قابل دسترسی است و در طول 40 روز تا غدير، هر روز يك حديث در راستای عمل به فرمايش پيامبر اكرم (صلیه الله علیه و آله و سلم) نمايه می ‌شود.

 

در پايان طرح، 40 حديث معتبر از ائمه معصومين (علیهم السلام) و پيامبر مكرم اسلام حضرت محمد (صلی الله علیه و آله و سلم) در مورد ولايت حضرت علی (علیه السلام) در دسترس علاقمندان و همه افرادی كه مي‌خواهند پيام بر پيغمبر (صلوات الله علیه و آله و سلم)‌ باشند، قرار گرفته است.

 

اين طرح با هدف ترويج آيات و احاديث در مورد ولايت و احيای فرهنگ غدير همچنين تاكيد بر وظيفه همه مسلمين اعم از شيعه و سنی بر رساندن پيام حضرت محمد (ص) از سوی ستاد مبشر غدير شهرداری يزد اجرا می شود.

کد خبر 570191

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha