محمدحسین لطیفی زندگی «کربلایی کاظم ساروقی» را به تصویر می‌کشد

خبرگزاری شبستان: محمدحسین محمدزاده در نشست خبری امروز خود از تهیه سریالی با موضوع زندگی کربلایی کاظم ساروقی توسط محمدحسین لطیفی خبر داد.

به گزارش خبرنگار تلویزیون شبستان، نشست خبری «محمدحسین محمدزاده» مدیر شبکه قرآن و معارف سیما پیش از ظهر امروز ۱۶ شهریورماه با محوریت اختتامیه طرح قرآنی ۱۴۵۰ برگزار شد. 

 

وی در حاشیه این نشست خبری از بازگشت فیلم سریال به شبکه قرآن سیما خبر داد و گفت: از چند هفته گذشته تولید فیلم و سریال در این شبکه آغاز شده  است.  برای تولید فیلم و سریال در شبکه نیاز است در ساختار شبکه قرآن و معارف سیما تجدید نظر شود و باید بخش فیلم و سریال به جدول پخش افزوده شود.

 

محمدزاده  بیان کرد: احتمال تولید مجموعه تلویزیونی جدید در این شبکه برای پخش در ایام محرم و صفر وجود دارد که در این میان فیلمنامه سرگذشت زندگی محمدکاظم ساروقی که توفیق حفظ قرآن کریم در یک شب را داشته است از سوی محمدحسین لطیفی به شبکه ارائه شده است. 

 

وی تصریح کرد: محمدکاظم ساروقی شخصی بوده که به اذن الهی و با وجود بی‌سوادی یک شبه حافظ کل  قرآن شده است از این رو ساخت این فیلم به عنوان اولین پروژه در دستور کار شبکه قرآن قرار دارد.

 

کد خبر 572001

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha