نماینده ولی فقیه در بسیج دانشجویی خراسان جنوبی معرفي شد

خبرگزاری شبستان: مراسم تكريم و معارفه نماینده ولی فقیه در بسیج دانشجویی خراسان جنوبی با حضور جمعی از مسئولان در ناحیه بسیج سپاه بیرجند برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، حجت الاسلام علی خوشرفتار مسئول امور روحانیون سپاه انصارالرضا(علیه السلام) خراسان جنوبی امروز (20 شهریور) در مراسم تودیع و معارفه نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به خطبه 190 نهج البلاغه و ضرورت شکرگزاری نعمت‌های الهی، گفت: خداوند نعمت های زیادی را مانند سلامتی، دین، قرآن و نظام اسلامی را به ما داده است که باید شکرگزار باشیم.

 

وی با بیان اینکه دانشجویان بسیجی افرادی انقلابی، عدالت خواه، آرمان گرا و پرتلاش، جهادگر و با روحیه و انگیزه بالا هستند، افزود: اگر چنانچه دنبال افراد انقلابی و با روحیه بالا هستیم باید در حوزه و دانشگاه بدنبال این افراد بگیردیم.

 

مسئول امور روحانیون سپاه انصارالرضا(علیه السلام) خراسان جنوبی با بیان اینکه برای نگه داشت انقلاب باید افراد با روحیه انقلابی پای کار باشند، افزود: باید مواظب باشیم که مسائل حاشیه ای ما را از اصل هدف انقلاب دور نکند.

 

حجت الاسلام خوشرفتار با بیان اینکه بسیج دانشجویی تاثیرگذارترین قشر بسیج است، گفت: بسیج دانشجویی متحول گرا و آرمان خواه است.

 

وی با اشاره به برخی از فعالیت‌های بسیج دانشجویی از جمله اردوهای جهادی، راهیان نور، برگزاری مراسمات بصیرت افزایی و ... تصريح كرد: بسیج دانشجویی در طول سال برنامه های بسیار زیادی را در سطح دانشگاه‌ها و خارج دانشگاه انجام می‌دهد که با استقبال خوب دانشجویان و مردم مواجه می‌شود.

 

در این مراسم حجت الاسلام مومن زاده به عنوان مسئول جدید دفتر نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجویی خراسان جنوبی معرفی و از زحمات سه ساله حجت الاسلام علی خوشرفتار تقدیر شد. همچنين حجت الاسلام علی خوشرفتار در این مراسم به عنوان مسئول جدید امور روحانیون سپاه انصارالرضا(علیه السلام) خراسان جنوبی معرفی شد.

 

کد خبر 572973

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha