بیست و پنجمین اجلاس سراسری نماز در استان البرز برگزار می شود

خبرگزاری شبستان: معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری البرز گفت: با همکاری همه دستگاه های اجرایی و نهادها تلاش می کنیم اجلاس بیست و پنجمین نماز در البرز باشکوه و شایسته این فریضه الهی برگزار شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از البرز به نقل روابط عمومی استانداری البرز ، عباد الله کامکار در دومین جلسه کمیته پشتیبانی هماهنگی اجلاس نماز که ظهر یکشنبه در استانداری برگزار شد، اظهارداشت: اجلاس نماز از برنامه های ارزشی و بسیار مهمی است که می تواند جایگاه استان را ارتقاء بخشد.

 

وی تصریح کرد: با تشکیل کمیته های تخصصی باید بستر مناسبی برای میزبانی از میهمانان کشوری فراهم شود که حضور مسئوولان کشوری  نیز اهمیت این اجلاس را دو چندان می کند لذا باید برنامه ریزی ها مطلوب باشد.

 

کامکاریادآورشد: ضمن توجه به رعایت سادگی در برنامه های اجلاس و دوری از تشریفات لازم است میزبانی به نحو مطلوبی انجام شود تا حرکتی ماندگار در این زمینه ثبت شود.

 

وی یادآورشد: احترام و تکریم میهمانان مطابق با آداب اسلامی باید صورت گیرد و کمیته پشتیبانی برای اسکان، پذیرایی، جابجایی و انتقال بموقع و مناسب میهمانان برنامه ریزی مطلوبی داشته باشد.

 

معاون استاندار اضافه کرد: تامین هزینه های مالی از سوی کمیته پشتیبانی و توجه به امنیت میهمانان از دیگر مسائلی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

 

در ادامه نمایندگان دستگاهای اجرایی در خصوص آمادگی خود برای هماهنگی و همکاری در برگزاری بیست و پنجمین اجلاس نماز در البرز مطالبی بیان کردند. 

کد خبر 573307

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha