آمار تولید و فروش گیشه نسبت به سه سال پیش ۲ برابر شده است

خبرگزاری شبستان: معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: آمار سینما در سه سال گذشته از نظر تولید فیلم و فروش گیشه ۲ برابر شده که نشان می دهد عشق و علاقه باعث رونق در عرصه سینمایی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، علی اصغر کاراندیش، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شب گذشته (23شهریور) در مراسم تجلیل از پیشکسوتان عرصه سینما در شیراز با اشاره به اینکه در حوزه های مختلف سینما چه در سازمان سینمایی و چه بخش خصوصی و همچنین عوامل تولید باید اعتقاد داشته باشند که مروج فرهنگ هستند، گفت: سینما بهترین فضا برای انتقال فرهنگ است.

 

وی با اشاره به اینکه انگیزه های مالی نمی تواند جوابگوی کسی باشد که عاشق هنر نیست بایدذ عاشق هنر باشد تا کارش پیش برود، اظهار داشت: آمار سینما در سه سال گذشته از نظر تولید فیلم و فروش گیشه 2 برابر شده که نشان می دهد عشق و علاقه باعث رونق در عرصه سینمایی است.

 

کاراندیش با تاکید بر اینکه سینمای ایران در جهان حرفی برای گفتن دارد، افزود: شیراز مهد علم و فرهنگ است و باید صنعت سینما در آن بیشتر ترویج پیدا کند و ارتقا کمی و کیفی هنر سینما جزئی از وظایف ماست.

 

خاطر نشان می شود، در پایان این مراسم  از 26 نفر از پیشکسوتان سینمایی شیراز تجلیل شد.

 

 

کد خبر 573698

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha