ویژه برنامه های غدیریه موسسه جامعه القرآن تشریح شد

خبرگزاری شبستان: مسئول روابط عمومی موسسه جامعه القرآن استان تهران و البرز با اشاره به برگزاری جشن غدیر در شعبه رسالت گفت: جشن بزرگ غدیر صبح امروز با حضور قرآن آموزان این موسسه در راستای ترویج معارف غدیر برگزار شد.

منیر روحی، مسئول روابط عمومی موسسه جامعه القرآن استان تهران و البرز در گفت و گو با خبرنگار قرآن و معارف خبرگزاری شبستان با اشاره به برگزاری جشن غدیر در شعبه رسالت گفت: جشن بزرگ غدیر صبح امروز با حضور قرآن آموزان این موسسه در راستای ترویج معارف غدیر برگزار شد.

وی با بیان اینکه این جشن با حضور قرآن آموزان حفظ تخصصی کل قرآن، حفظ مقطع چهارساله، روخوانی و روان خوانی، تجوید و احکام برگزار شد، خاطرنشان کرد: این جشن به همراه مداحی و سخنرانی در جهت تبیین و ترویج مبانی غدیر برگزار شد.

روحی با اشاره به برگزاری مسابقه کتابخوانی در شعبه بیت الحسین (ع) جامعه القرآن در خیابان بنی هاشم به مناسبت عید غدیر اظهار کرد: این مسابقه با توزیع سه کتاب "شرح سوره یاسین"، "من به نماز عشق می ورزم" و "لولاک اللهم" میان مادران قرآن آموزان و پاسخگویی به سوالات تستی و اهدای جوایز به سه نفر اول همراه بود.

مسئول روابط عمومی موسسه جامعه القرآن با اشاره به اهدای جوایزی به قرآن آموزان خردسال این شعبه تصریح کرد: برپایی نمایشگاه مسجد الحرام و نماز عید قربان، قرائت قرآن، مدیحه سرایی و اجرای گروه سرود "علیهم الرحمه" از دیگر برنامه های مراسم عید غدیر این شعبه بود.

 

 

کد خبر 574958

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha