شرح حال 141 تن از رهپویان ولایت در کتاب ره‌یافتگان به تشیع

کتاب ره‌یافتگان به تشیع، شرح حال 141 تن از کسانی که به مذهب تشیع گرویده‌اند برای اولین بار در نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن عرضه می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، کتاب ره‌یافتگان به تشیع نوشته مرحوم داوود الهامی به همت انتشارات هجرت در بهار 1390چاپ و برای اولین بار در نوزدهمین نمایشگاه قرآن به بازدیدکنندگان ارایه می‌شود.

این کتاب به شرح حال 141 تن از پیروان سایر ادیان و مذاهب که مذهب خود را ترک گفته و به مذهب شیعه و مذهب اهل بیت (ع) گرویده‌اند، می‌پردازد.

بنا بر این گزارش، در میان ره‌یافتگان به تشیع نام کسانی چون ابوخالد کاملی، ابونعیم اصفهانی، قاضی قضاعی، راغب اصفهانی، جلال‌الدین دوانی، عبدالرحمن سیوطی، شاه اسماعیل صفوی، فاضل هروی، خانم قدس از ایران، احمد شاه‌کاظمی و رشید بیک استاندار کربلا دیده می‌شود.

یادآور می‌شود کتاب ره‌یافتگان به تشیع در 381 صفحه به قیمت 5500 تومان در نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، بخش نشر مکتوب، راهروی شماره 6، انتشارات هجرت به مخاطبان عرضه می‌شود. اخلاق قرآنی عنوان اثر جدید دیگر انتشارات هجرت است که بررسی اخلاق در قرآن می‌پردازد.

این کتاب که به قلم عنایت‌الله شریفی در بهار 90 در 296 صفحه و به قیمت 5000 تومان منتشر شده است برای اولین بار در نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم به مخاطبان عرضه شده و پس از بررسی کلیات مسئله اخلاق به شاخه‌های مختلف اخلاق نظیر اخلاق فردی، اجتماعی، جنسی، تعلیم و تعلم و اقتصادی پرداخته است.

پایان پیام/
 

کد خبر 57562

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha