خوش رفتار مسئول جدید سازمان بسیج طلاب و روحانیون خراسان جنوبی شد

خبرگزاری شبستان: طي مراسمي با حضور معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، حجت الاسلام علی خوش رفتار به عنوان مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون خراسان جنوبی معرفی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، حجت الاسلام کاظم لطفیان مديرکل تبليغات اسلامي خراسان جنوبي ظهر امروز (3 مهر) در همایش تبیین شاخصه های انقلابی گری در حوزه‌های علمیه برای مقابله با نفوذ و مراسم تکریم و معارفه مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون خراسان جنوبی اظهار داشت: امام خمینی (ره) قدرت ملت را به رخ دنیا کشید و سرنوشت جامعه اسلامی را دگرگون ساخت.

 

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری با مدیریت صحیح مولفه‌ اسلام را از دست استکبار خارج کرد، گفت: مقام معظم رهبری سطح مبارزه را تا فروپاشی استکبار ادامه می دهند و به عنوان سربازان جامعه اسلامی افتخار همراهی ایشان را داریم.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه نظام اسلامی نقشه راهی برای مقابله با دشمنان و استکبار است، تصریح کرد: از تمامی مسلمانان دعوت می شود در راستای هدف نظام اسلامی یعنی مقابله با دشمن و استکبار تلاش کنند.

 

حجت الاسلام لطفیان با اشاره به اینکه روحانیون عضو موثر جامعه اسلامی در گسترش رویه انقلابی گری هستند، اظهار کرد: باید برای پیاده سازی حقیقت در عرصه سیاسی و عدالت در عرصه اجتماعی تلاش شود.

 

وی با توجه به اینکه مسئولیت انجمن‌های فرهنگی بر عهده روحانیون است، افزود: امروز جامعه روحانیت باید نسبت به نقشه‌های دشمنان هوشیار باشد و بحث ثبات قدم در انقلابی گری موضوعی است که روحانیت باید بسیار به آن توجه داشته باشد و ذکر و انس با خدا نیز موضوعی است که روحانیت باید در راستای آن قدم بر دارد.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه پیروی از ولایت فقیه و رهبری در بسیاری از آیات قرآن کریم آمده است، گفت: باید از مقام معظم رهبری و ولایت فقیه پیروی کنیم؛ روحانیت باید پیشگام در حوادث باشد و به مقابله با حوادث بپردازد.

 

حجت الاسلام لطفیان با بیان اینکه تقابل با نظام سلطه نیز اهمیت دارد، خاطرنشان کرد: امروز در مقابله با نظام سلطه نیازمند ایستادگی هستیم و روحانیت باید زمینه‌های این مقابله را در خود و جامعه ایجاد کند.

 

در پان این مراسم از حجت الاسلام محمدرضا توکلی راد مسئول سابق سازمان بسیج طلاب و روحانیون خراسان جنوبی تقدیر و تشکر شد و حجت الاسلام علی خوش رفتار به عنوان مسئول جدید سازمان بسیج طلاب و روحانیون خراسان جنوبی معرفی شد.

کد خبر 575943

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha