۲۰ مهر؛ آخرین مهلت ثبت نام پانزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت

خبرگزاری شبستان: پانزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، ۲۰ آبان برگزار می شود و مجری این آزمون در کلانشهر اهواز و حمیدیه و باوی، مؤسسه قرآن و عترت اهل بیت(ع) است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، پانزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت، توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پنج شنبه(20 آبان) به صورت همزمان برگزار می شود و آخرین مهلت ثبت نام در این آزمون سه شنبه(20 مهر) است.

 

شرکت‌کنندگان در این آزمون در چهار گروه حفظ،‌ ترجمه و مفاهیم،‌ تدبر در قرآن و معارف قرآن و اهل بیت(ع) در رشته های حفظ یک جزء، سه جزء، پنج جزء، 10 جزء، 15 جزء، 20 جزء، حفظ جزء 30، حفظ کل قرآن کریم، مفاهیم مقدماتی و تکمیلی در پنج رشته، تدبر جزء 29 و 30 قرآن کریم، مفاهیم نهج‌البلاغه، مفاهیم صحیفه سجادیه و اصول عقاید امامت، است.

 

آزمون سراسیرقرآن و عترت به صورت کتبی برگزار می شود و مجری این آزمون در کلانشهر اهواز و شهرهای حمیدیه و باوی، مؤسسه قرآن و عترت اهل بیت(ع) اهواز است.

 

همچنین ثبت نام آزمون سراسری «به سوی فهم قرآن کریم» ویژه کارکنان دولت با محوریت مفاهیم و تدبر سوره مبارکه صف آغاز شده و تا 15 آبان ادامه دارد، این آزمون چهارشنبه(19 آبان) برگزار می شود.

 

آزمون ویژه کارکنان دولت، به صورت الکترونیکی برگزار و به پذیرفته شدگان گواهینامه آموزش ضمن خدمت معادل 28 ساعت اعطا می شود و همچنین 110 کمک هزینه سفر به عتبات عالیات برای پذیرفته شدگان در نظر گرفته شده است.

 

برای آزمون کارکنان دولت کتاب «به سوی فهم قرآن» به‌ عنوان منبع آزمون معرفی شده که به صورت رایگان در اختیار کارکنان قرار می گیرد و همچنین شرکت کنندگان می توانند لینک این کتاب را از طریق پایگاه اطلاع ‌رسانی آزمون دریافت کنند.

 

از جمله جوایز پانزدهمین آزمون قرآن و عترت، 20 کمک هزینه 10 میلیون ريالی حج عمره مفرده، 160 کمک هزینه عتبات عالیات و 400 کمک هزینه یک میلیون ريالی مشهد مقدس است.

 

علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به مؤسسه قرآن و عترت اهل بیت(ع) اهواز واقع در چهارراه آبادان، خیابان مهربند، جنب تراشکاری تک، پلاک 101 و یا به آدرس www.Qia.ir مراجعه کنند و یا با شماره تلفن های 09390472880 و 06133556996 تماس حاصل نمایند.

 

کد خبر 576699

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha