بهای محصولات کشاورزی به‌موقع به کشاورزان پرداخت شود/نیروی انتظامی با مخل امنیت مردم برخورد کند

خبرگزاری شبستان: امام جمعه موقت شهرستان ساری با تاکید بر اینکه بهای محصولات کشاورزی باید به موقع به کشاورزان پرداخت شود، عنوان کرد: عمران و آبادی روستا بسیار اهمیت دارد و امروزه می توان در تحقق اقتصاد مقاومتی نگاه ویژه ای به روستاها داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام یوسف یوسف پور، امام جمعه موقت شهرستان ساری امروز (9 مهر) در خطبه های نماز جمعه مرکز مازندران، بر لزوم کمک به نیازمندان و مستمندان تاکید کرد و گفت: هر کسی هرچه در توان دارد باید به هم نوع خود کمک کند.

 

وی با بیان اینکه کمک به نیازمندان و مستمندان تکلیف الهی است و باید در دنیا حق خود را ادا کنیم، اظهار کرد: ناشنوایان، نابینایان و سالمندان در جامعه نیازمند یاری ما هستند و باید به آنها توجه ویژه شود.

 

امام جمعه موقت ساری با اشاره به اینکه مردم مظلوم و بیگناه فلسطین حدود 70 سال زیر چکمه های ظلم و ستم رژیم غاصب صهیونیستی سختی های بسیاری متحمل می شوند، افزود: امروز مردم و کودکان بیگناه فلسطین نیازمند حمایت ملت های مسلمان جهان هستند.

 

این مسئول با بیان اینکه بعضی از سران مزدور منطقه بجای حمایت از مردم مظلوم فلسطین با رژیم کودک کش اسرائیل و آمریکا همسو و هم جهت می شوند، ادامه داد: امیدواریم هرچه زودتر دیگر شاهد رژیم غاصب اسرائیل بر روی زمین نباشیم.

 

یوسف پور با اشاره به روز جهانی ناشنوایان و سالمندان، بیان کرد: در جامعه بشری بعضی از افراد به کمک ما نیازمند هستند و بر ما واجب است تا تکلیف شرعی خود را نسبت به کمک مظلومان ادا کنیم.

 

وی با بیان اینکه روز روستا را درپیش داریم و مسئولان به امور روستا بیشتر توجه کنند، تصریح کرد: امروز کشاورزان بیشتر از هر زمان دیگری به توجه و حمایت های مسئولان نیاز دارند.

 

امام جمعه موقت شهرستان ساری با تاکید بر اینکه بهای محصولات کشاورزی باید به موقع به کشاورزان پرداخت شود، عنوان کرد: عمران و آبادی روستا بسیار اهمیت دارد و امروزه می توان در تحقق اقتصاد مقاومتی نگاه ویژه ای به روستاها داشت.

 

یوسف پور با اشاره به فرارسیدن هفته نیروی انتظامی، خاطرنشان کرد: تمامی فعالیت ها و کارهای کشور بر مبنای امنیت است و باید تلاش کنیم تا سطح دفاع و امینیت کشور را افزایش دهیم.

 

وی با بیان اینکه مبارزه با منکرات، بد اخلاقی، مواد مخدر، سودجویی، شبکه های فساد و... از وظایف مهم نیروهای انتظامی است، افزود: استقرار نظم و امنیت، تأمین آسایش عمومی و فردی و نگهبانی و پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی از اهداف تشکیل ناجا است.

 

امام جمعه موقت شهرستان ساری با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی باید از اقتدار کافی برخوردار باشد و مردم از این اقتدار احساس آرامش کنند، تصریح کرد: نیروی انتظامی باید با افرادی که مخل امنیت و آرامش مردم جامعه هستند، برخورد کند.

 

یوسف پور با اشاره به نزدیکی ماه محرم، گفت: دشمن همیشه در صدد این است تا محرم و عاشورا را تحریف کند و ما نباید این اجازه را دهیم تا کوچکترین انحراف در عزاداری ها ایجاد شود.

 

وی با بیان اینکه امام حسین (علیه السلام) برای نابودی ظلم و ستم جنگید و در این راه به شهادت رسید، بیان کرد: عزاداری های ماه محرم باید نسبت به گذشته پرشورتر برگزار شود.

 

کد خبر 577440

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha