استاندار هرمزگان حادثه تروریستی چابهار را محکوم کرد

استاندار هرمزگان، با صدور بیانیه ای ضمن تسلیت ایام محرم، اقدام تروریستی تاسوعای حسینی که منجر به شهادت 39 تن از سوگواران و زخمی شدن شماری از هموطنان در چابهار را محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان هرمزگان، در بیانیه حسین هاشمی، استاندار هرمزگان، آمده است: دشمنان بار دیگر مخلص ترین انسان ها را که برای عرض ارادت به خاندان عصمت و طهارت(ع) در روز تاسوعای حسینی در چابهار گرد هم آمده بودند به شهادت رساندند تا خفت و زبونی خود را به جهان نمایش دهند که حتی تحمل یک سوگواری را در جنوبی ترین نقطه ایران ندارند.

 

وی ادامه داد: به طور حتم پشت این حادثه تروریستی دشمنان قسم خورده مثل آمریکا و اسراییل هستند که عده ای را اجیر کردند تا هموطنان ما را به خاک و خون بکشند و دل موجوداتی را که قسی القلب هستند خوش کند.
 

این بیانیه می افزاید: این گونه کشتن انسان ها، نشانه ضعف و زبونی دشمن بوده که نمی تواند رو در روی مردم شریف و بزرگوار ایران اسلامی قرار بگیرد، لذا دست به ترورهای کور و بی رحمانه می زند که انسان های بیگناه و بی دفاع که بیشتر آنها جوانان و نوجوانان و زنان هستند را به شهادت برسانند.

 

استاندار هرمزگان، در ادامه تصریح می کند: از سوی دیگر دشمنان با این اقدام های تروریستی می خواهند صفوف به هم پیوسته و متحد شیعه و اهل سنت را بشکنند و ذهن مردم را از هدف اصلی یعنی شناخت یزیدیان زمان و کسانی که جنایتکاران جنگی در طول تاریخ بشر هستند، دور کنند، بنابراین اوج ذلت و خواری خود را در به شهادت رساندن مسلمانان به نمایش می گذارند.

 

وی در پایان تاکید کرده است:‌ به رغم این اقدام های دشمنان، روز به روز وحدت مسلمانان شیعه و سنی در کشورمان بیشتر می شود.
 

پایان پیام/
 

کد خبر 5776

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha