تمدید مهلت ثبت نام در پانزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت/ثبت نام ۴۷ هزار نفر تا کنون

خبرگزاری شبستان: دبیر ستاد اجرایی پانزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت با اشاره به ثبت نام ۴۷ هزار نفر در این آزمون گفت: مهلت ثبت نام که تا پیش از این تا ۲۰ مهرماه اعلام شده بود تا پنجشنبه ۲۹ مهرماه ادامه خواهد داشت.

مرتضی خدمتکار، دبیر ستاد اجرایی پانزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت در گفت و گو با خبرنگار قرآن و معارف خبرگزاری شبستان با اشاره به تمدید مهلت ثبت نام در این آزمون گفت: با توجه به استقبال بی نظیر مردم از شرکت در این آزمون مهلت ثبت نام که تا پیش از این تا ۲۰ مهرماه اعلام شده بود تا پنجشنبه 29 مهرماه ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه مهلت ثبت نام کارکنان دولت در این آزمون نیز تا هشتم آبان ماه تمدید شده است، خاطرنشان کرد: آزمون کارکنان دولت یک روز قبل از آزمون اصلی برگزار شده و 28 ساعت آموزش ضمن خدمت برای شرکت کنندگان در نظر گرفته خواهد شد.

خدمتکار با بیان اینکه تا امروز نزدیک به 47 هزار نفر در این آزمون ثبت نام کرده اند، اظهار کرد: از این تعداد 31 هزار نفر در بخش موسسات قرآنی و 16 هزار نفر در بخش کارکنان دولت در این آزمون ثبت نام کرده اند.

دبیر ستاد اجرایی پانزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت با بیان اینکه این آزمون در 18 رشته در چهار گروه حفظ، ترجمه و مفاهیم، تدبر در قرآن و معارف قرآن و اهل بیت(ع) برگزار خواهد شد، افزود: این در حالی است که رشته حفظ جز 30 و مفاهیم و تدبر سوره صف بیشترین آمار ثبت نامی را به خود اختصاص داده است.

وی با بیان اینکه استان اصفهان بیشترین آمار ثبت نامی را در میان استان ها به خود اختصاص داده است، تصریح کرد: بر این اساس استان های یزد و خراسان رضوی در رتبه های دوم و سوم این آمار قرار دارند.

 

کد خبر 578200

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha