گزینش شهرستانی از شرکت کنندگان جشنواره قرآن مدهامتان

خبرگزاری شبستان: مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه، گفت: برگزیدگان شهرستان های مختلف با انتخاب داوران به مرحله استانی یازدهمین جشنواره قرآن مدهامتان راه پیدا می کنند.

طیب صفری مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه، به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: یازدهمین جشنواره قرآن مدهامتان ویژه اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد، (۲۹ مهر) در مرحله استانی برگزار می شود.

 

وی با اشاره به برگزاری این جشنواره در  رشته های قرائت، حفظ، اذان، ترتیل، تفسیر،مفاهیم قرآن و نهج البلاغه، صحت قرائت حمد و سوره و اذکار نماز، افزود: به منظور برگزاری هر چه با شکوه تر مسابقات و ارتقاء سطح کیفی داوری ها، تغییراتی در نحوه برگزاری مرحله استانی جشنواره دیده شده است.

 

صفری، ثبت نام اینترنتی و گردآوری آمار دقیق از تعداد نهایی شرکت کنندگان برای برنامه ریزی دقیق پیش از برگزاری مسابقات استانی را از مزیت های این دوره برشمرد و ابراز کرد: برخلاف دوره های پیشین شرکت کنندگان باید در آزمون شهرستانی شرکت کرده و جواز حضور در مرحله استانی را دریافت کنند.

 

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه، با اشاره به برگزاری این آزمون در رشته صحیح خوانی اذکار نماز که بیشترین تعداد شرکت کننده را به خود اختصاص داده است، اظهار کرد: شرکت کنندگان این رشته در رده سنی ۸ تا ۱۵ سال قرار دارند.

 

وی بیان کرد: آزمون در مرحله شهرستانی توسط ائمه جماعات یکی از مساجد هر یک از شهرستان های کرمانشاه، اسلام آبادغرب، سنقر و کلیایی، دالاهو، سرپل ذهاب و گیلانغرب برگزار می شود.

 

صفری، تأکید کرد: با توجه به ثبت نام اینترنتی و تکمیل لیست نهایی شرکت کنندگان، امکان ثبت نام شرکت کنندگان در خارج از نوبت مقرر وجود ندارد.

 

وی با اشاره به برنامه ریزی های به عمل آمده جهت برگزاری هرچه با شکوه تر این مسابقات بر اساس جزئیات آماری و به تفکیک هر یک از شهرستان ها، خاطرنشان کرد: دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه در جریان برگزاری مرحله استانی دهمین جشنواره قرآن مدهامتان در سال گذشته به عنوان یکی از استان های برتر شناخته شد.

 

این مقام مسئول، از تلاش کارکنان این دبیرخانه برای تکرار این موفقیت و برگزاری جشنواره در سطح کیفی بالاتر خبر داد و ابراز امیدواری کرد: استان کرمانشاه مانند سال های گذشته نمایندگان شایسته ای جهت رقابت در مرحله کشوری داشته باشد و عناوین برتر را ازآن خود کند.

 

کد خبر 579797

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha