نقش خبرنگاران در انعکاس اقدامات و خدمات ارائه شده توسط دولت مهم است

فرماندار دلگان نقش خبرنگاران در زمینه معرفی، توسعه و پیشرفت این منطقه و انعکاس اقدامات و خدمات ارائه شده توسط دولت را بسیار مهم و تاثیر گذار دانست.

رضا مشکی، فرماندار دلگان به خبرنگار شبستان گفت: خبرنگاران با فعالیت درست در عرصه اطلاع رسانی نقش موثری در معرفی توانمندی ها و ظرفیت های موجود در هر جامعه دارند.


وی افزود: رسانه های ارتباط جمعی باید در زمینه روشنگری افکار عمومی و بیان مشکلات و معضلات جامعه به مسوولان مربوطه تلاش کنند.


مشکی اظهار کرد: خبرنگاران به عنوان پل ارتباطی مردم و مسئولان باید مشکلات موجود در جامعه را به اطلاع مسئولان برسانند تا آنان بتوانند اقدامات لازم را برای رفع این معضلات ارائه دهند.

 

فرماندار دلگان با بیان اینکه شهرستان تازه تاسیس دلگان با همت و تلاش دولت نهم و دهم مورد توجه ویژه نظام جمهوری اسلامی قرار گرفته است، نقش خبرنگاران در زمینه معرفی، توسعه و پیشرفت این منطقه و انعکاس اقدامات و خدمات ارائه شده توسط دولت را بسیار مهم و تاثیر گذار دانست.


مشکی خاطرنشان کرد: فعالان عرصه خبر باید در زمینه اطلاع رسانی از حوادث و رخدادها به رعایت اصول صحت، دقت و سرعت توجه ویژه داشته و امانت دار خوبی برای انتقال واقعیت ها باشند.

 

پایان پیام/

کد خبر 57985

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha