برگزاری مرحله شهرستانی مسابقات مدهامتان به میزبانی ۹ شهر خوزستان

خبرگزاری شبستان: مرحله شهرستانی مسابقات قرآنی مدهامتان ویژه کانون های فرهنگی هنری مساجد خوزستان به میزبانی ۹ شهر استان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، مرحله شهرستانی مسابقات قرآنی مدهامتان که ویژه کانون های فرهنگی هنری مساجد خوزستان، به صورت منطقه ای به میزبانی 9 شهرستان در رشته های قرائت، ترتیل، حفظ کل، حفظ 20 جزء و اذان برگزار می شود.

 

اولین دوره سه شنبه(27 مهر) به میزبانی شهرستان باغملک و با حضور شهرهای ایذه، رامهرمز و باغملک و با همکاری کانون فرهنگی هنری مجتبی(ع) در تالار فردوسی این شهر برگزار می شود.

 

دومین دوره چهارشنبه(28 مهر) در شهرستان گتوند و با همکاری کانون فرهنگی هنری شهدای فکه در مسجد امام علی(ع) این شهر برگزار می شود.

 

سومین دوره پنج شنبه(29 مهر) به میزبانی شهرستان شوشتر و با حضور شهرستان لالی، با همکاری کانون فرهنگی هنری در مسجد امام علی(ع) این شهر برگزار می شود.

 

چهارمین دوره جمعه(30 مهر) به میزبانی شهرستان دشت آزادگان و با حضور شهرستان هویزه با همکاری کانون فرهنگی هنری الرحمن در مسجد الرحمن این شهر برگزار می شود.

 

پنجمین دوره دوشنبه(3 آبان) به میزبانی شهرستان خرمشهر و با حضور شهرهای آبادان و شادگان با همکاری کانون فرهنگی هنری اندیشه در مسجد امام جعفر صادق(ع) برگزار می شود.

 

ششمین دوره چهارشنبه(5 آبان) به میزبانی شهرستان دزفول و با حضور شهرستان اندیمشک با همکاری کانون فرهنگی هنری قلم در مسجد غدیر این شهر برگزار می شود.

 

هفتمین دوره پنج شنبه(6 آبان) در شهرستان شوش و با همکاری کانون فرهنگی هنری موعود در مسجد النبی(ص) این شهر برگزار می شود.

 

هشتمین دوره پنج شنبه(6 آبان) به میزبانی شهرستان رامشیر و با حضور شهرهای بهبهان، آغاجاری، هندیجان و ماهشهر و با همکاری کانون فرهنگی هنری صالحین در مسجد باب الحوائج این شهر برگزار می شود.

 

نهمین دوره جمعه(7 آبان) به میزبانی شهرستان اهواز و با حضور شهرهای باوی، حمیدیه و کارون با همکاری کانون فرهنگی هنری رضوان در مسجد رضوان این شهرستان برگزار می شود.

 

برگزیدگان مسابقات شهرستانی مدهامتان در مرحله استانی که پنج شنبه(13 آبان) در موقوفه مدنیان واقع در ساختمان امام رضا(ع) کیانپارس اهواز برگزار می شود، رقابت می کنند.

 

کد خبر 580022

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha