ثبت نام بیش از یک هزار و ۶۰۰ نفر در مسابقات قرآنی مدهامتان استان یزد

خبرگزاری شبستان: مسئول دبیرخانه کانون مساجد یزد با اشاره به برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآنی مدهامتان گفت: بیش از یک هزار و ۶۰۰ نفر در مسابقات قرآنی مدهامتان استان یزد ثبت نام کرده اند.

محسن رستگاری، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد یزد با اشاره به برگزاری یازدهمین دوره مسابقات قرآنی « مدهامتان» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد گفت: مرحله استانی یازدهمین دوره مسابقات قرآنی « مدهامتان» در روز  جمعه 7 آبان ماه با حضور فعالان قرآنی استان یزد برگزار می شود.

 

وی افزود: استقبال شرکت کنندگان در این دوره از مسابقات قرآنی به شکل چشمگیری بوده است به نحوی که تاکنون یک هزار 610 نفر در بخش های مختلف ثبت نام کرده اند که از این تعداد یک هزار و 230 نفر را برادران تشکیل می دهند.

 

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد یزد تصریح کرد: با توجه به این که برادران در دو بخش زیر 18 سال و 18 تا 30 سال هستند آمارشان نسبت به خواهران بیشتر است.

 

رستگاری ادامه داد: مسابقات ویزه خواهران نیز در بخش 18 تا 30 سال است که تاکنون 380 نفر ثبت نام کرده اند که از این تعداد 39 نفر در بخش قرائت، 86 نفر در بخش ترتیل، 49 نفر در بخش حفظ و در بخش مفاهیم نیز 206 نفر هستند.

 

وی گفت: در بخش برادران نیز در بخش قرائت 243 نفر، ترتیل تعداد 129 نفر، حفظ تعداد 186 نفر، اذان 224 نفر، صحیح خوانی نماز تعداد 282 نفر و مفاهیم 151 نفر و تفسیر نیز 15 نفر ثبت نام کرده اند.

 

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد یزد گفت: هدف از برگزاری مسابقات قرآنی بین کانون‌های مساجد مشاهده بازخورد فعالیت‌های کانون‌ها است و با وجود استقبال پرشور اعضا در این مسابقات می‌توان برنامه‌های مفیدتر و جامع‌تری را برای شرکت‌کنندگان در نظر گرفت.

 

 لازم به ذکر است، یازدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان در رشته‌های حفظ، قرائت، صحت نماز و اذان  و ترتیل ویژه برادران در دو گروه سنی زیر 18 سال و 18 تا 30 سال و خواهران در گروه 18 تا 30 سال برگزار می شود.

کد خبر 580768

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha