ایستادگی در مقابل دشمنان مهمترین عامل در عزت جمهوری اسلامی است

خبرگزاری شبستان: امام جمعه موقت یزد با اشاره به تلاش دشمنان برای نابودی جمهوری اسلامی گفت: ایستاگی در مقابل دشمنان مهمترین عامل در عزت جمهوری اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، حجت الاسلام سید جواد آیت اللهی، امام جمعه موقت یزد امروز (30 مهر) در خطبه های نماز جمعه ضمن گرمیداشت ایام محرم گفت: زندگانی اهل بیت (علیهم السلام) الگویی برای ما است که قیام امام حسین ( علیه السلام) و اسارت اهل بیت ایشان نیز درسی برای جامعه ما است.

 

وی همچنین با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در جمع نخبگان گفت: بیانات مقام معظم رهبری در جمع نخبگان راهگشایی برای روند رو به پیشرفت ما است و در صورتی که آنها را در دستور کار خود قرار دهیم پیشرفت را روز به روز بیشتر خواهیم کرد.

 

امام جمعه موقت یزد تصریح کرد: آمریکا و رژیم صهیونیستی از دیرباز دشمنان اسلام و جمهوری اسلامی بوده اند ولی مردم و ملت عزیز ما با عزت در مقابل آنها ایستاده اند و آنها را نابود خواهند کرد.

 

حجت الاسلام آیت اللهی بیان کرد: هر بخشی وظایف مختص به خود در پیشرفت کشور را دارند که نخبگان علمی باید با تلاش این راه را پیش بگیرند و مسئولان نظام نیز باید با ایجاد زمینه های لازم در این راستا نخبگان را یاری کنند.

کد خبر 582023

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha