مرحله استانی یازدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان در زنجان برگزار می شود

خبرگزاری شبستان:مسوول دبیرخانه کانون های مساجد استان زنجان از برگزاری مرحله استانی یازدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان در (۶ و ۷ آبان) در مسجد پنج تن زنجان خبر داد.

مرتضی مقدمی، مسوول دبیرخانه کانون های مساجد استان زنجان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان اظهار کرد: یازدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان ویژه اعضای کانون های مساجد برگزار می شود.

 

وی با یادآوری اینکه مرحله استانی این دوره از مسابقات در استان زنجان اجرا می شود، خاطرنشان کرد: به همین منظور روزهای پنج شنبه و جمعه(6 و 7 آبان) این دوره از مسابقات در رشته های حفظ سه جزء، پنج جزء، 10 جزء، 20 جزء و کل قرآن کریم، قرائت، اذان، ترتیل، تفسیر، مفاهیم قرآن و نهج البلاغه با محوریت امر به معروف و نهی از منکر، تصحیح قرائت نماز، سوره و اذکار نماز برگزار می شود.

 

به گفته مسوول دبیرخانه کانون های مساجد استان زنجان این دوره از مسابقات در دو رده سنی زیر 18 سال و بالای 18 سال برگزار می شود که آزمون مقاطع سنی زیر 18 بعدازظهر پنج شنبه از ساعت 13 و آزمون مقاطع سنی بالای 18 سال بعدازظهر جمعه از ساعت 13 آغاز می شود.

 

وی با یادآوری اینکه بخش اینترنتی مکتوب جشنواره روز جمعه (14 آبان) برگزار می شود، ادامه داد: این آزمون در رشته تفسیر مفاهیم قرآن و نهج البلاغه برگزار می شود.

 

این مقام مسوول هدف از برگزاری این دوره از مسابقات را ایجاد انس و الفت جوانان کانونی با قرآن کریم عنوان کرد و ادامه داد: برگزیدگان برای شرکت در مرحله کشوری مسابقات معرفی می شوند.

کد خبر 582625

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha