آغاز جشنواره قرآنی مدهامتان در قزوین

خبرگزاری شبستان: مرحله استانی یازدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان در حسینیه امامزاده حسین (ع) قزوین آغاز شد.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین صبح امروز (4 آبان) در حاشیه برگزاری این جشنواره قرآنی در گفتگو با خبرنگار شبستان در قزوین بیان کرد: امروز شاهد برگزاری مرحله استانی یازدهمین دوره جشنواره قرآنی مدهامتان با رقابت 89 نفر از فعالان قرآنی مساجد هستیم.

 

حجت الاسلام علی رمضانی ادامه داد: این جشنواره قرآنی در 2 بخش خواهران و برادران برگزار می شود که این مسابقات در بخش خواهران با شرکت 40 نفر در رشته حفظ کل و هشت نفر در رشته قرائت صبح امروز در حسینیه امامزاده حسین (ع) قزوین برپا است.

 

وی اضافه کرد: این رقابت قرآنی در بخش برادران عصر امروز در حسینیه امامزاده حسین (ع) قزوین برگزار می شود که در رشته های اذان 13 نفر ، ترتیل 10 نفر، حفظ 20 جز هشت نفر و قرائت 10 نفر به رقابت خواهند پرداخت.

 

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین عنوان کرد: شش نفر داوری این مسابقات را بر عهده دارند که سه نفر داور برای بخش آقایان و سه نفر هم داور در بخش خانم ها هستند.

 

وی خاطر نشان کرد: رتبه های نخست هر یک از رشته های مذکور به مرحله کشوری جشنواره قرآنی مدهامتان که آذر ماه در شهر مقدس قم برگزار می شود، راه می یابند.

 

حجت الاسلام رمضانی یادآور شد: کشف و شناسایی استعدادهای قرآنی، تشویق مدیران کانون ها به کشف استعدادهای محلی و منطقه ای فعال در امور قرآنی و آشنایی بیشتر مردم و مسئولان با ظرفیت های قرآنی در کانون های مساجد از جمله اهداف برگزاری این جشنواره قرآنی است.

کد خبر 582880

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha