سرپرست پارک علم و فناوری خراسان جنوبی معارفه شد

خبرگزاری شبستان: طی مراسمی با حضور معاون پژوهشی و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، محمد علی ناصری به عنوان سرپرست جدید پارک علم و فناوری خراسان جنوبی معرفی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، مراسم تودیع و معارفه رئیس و سرپرست پارک علم و فناوری خراسان جنوبی امروز (5 آبان) با حضور احمدی، معاون پژوهشی و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و جمعی از مسئولانی استانی و روسای دانشگاه برگزار شد.

 

محمد علی ناصری، سرپرست جدید پارک علم و فناوری خراسان جنوبی در این مراسم اظهار کرد: اگر قرار است در استان خراسان جنوبی کاری در حوزه اشتغال انجام شود مجموعه پشتیبانی وزارت علوم را نیاز داریم و همچنین باید مدیران استانی به پارک علم و فناوری کمک و همیاری داشته باشند.

 

وی با بیان اینکه ویژگی خراسان جنوبی نیروی انسانی قانع و توانمند است، گفت: برای اینکه ایده تبدیل به ثروت شود این کار را باید نیروی انسانی انجام دهد و پارک علم و فناوری به این مهم توجه ویژه دارد.

 

سرپرست جدید پارک علم و فناوری  خراسان جنوبی با اشاره به اینکه برای تحقق و انجام اهداف و وظایف پارک علم و فناوری بدون آمار و شعارزدگی باید دانشگاه، مدیران وزارت علوم و پارک دست به دست هم دهند تا موفق شویم، افزود:  در این منطقه محروم تنها چیزی که نداریم شغل است که باید از طریق پارک علم و فناوری و شرکتهای دانش بنیان این مهم در استان ایجاد شود.

 

در این مراسم با تقدیر از خدمات محمدرضا دوستی، محمد علی ناصری به سمت سرپرست جدید پارک علم و فناوری خراسان جنوبی منصوب شد.

 

گفتنی است  دکتر محمد علي ناصري عضو هیئت علمی گروه مهندسی شيمي دانشكده علوم  دانشگاه بيرجند با مرتبه استاد بوده است.

کد خبر 583264

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha