کانون های فرهنگی هنری مساجد جایگاه پرورش استعداد های قرآنی است

خبرگزاری شبستان: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری کانون های فرهنگی هنری مساجد را جایگاه پرورش استعداد های قرآنی دانست و گفت: یادگیری قرآن تاثیرات فراوانی در کار و زندگی مردم بخصوص جوانان و نوجوانان دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، جواد کارگران، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری امروز (۶ آبان) در مرحله استانی یازدهمین جشنواره قرآنی «مدهامتان» که در ۲ بخش برادران و خواهران به همت دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری در سالن غدیر شهرکرد برگزار شد ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن شهادت حضرت امام سجاد (علیه السلام)، کانون های فرهنگی هنری مساجد را جایگاه پرورش استعداد های قرآنی دانست و گفت: یادگیری قرآن تاثیرات فراوانی در کار و زندگی مردم بخصوص جوانان و نوجوانان دارد.

 

وی افزود: کانون های فرهنگی هنری مساجد که از سال 1371 تأسیس شده است برنامه های مختلف فرهنگی، هنری و دینی بی‌شماری را برای جوانان و نوجوانان علاقه مند برگزار کرده است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری ابراز کرد: یکی از ظرفیت های خیلی خوبی که کانون های فرهنگی هنری مساجد دارند مباحث قرآنی است که خوشبختانه دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد در این امر موفق عمل کرده است.

 

کارگران تصریح کرد: مباحث قرآنی همه ساله در برنامه ها و جشنواره های مختلف به همت کانون های فرهنگی هنری مساجد در سطح استان برگزار می شود.

 

این مقام مسئول گفت: بیش از 200 نفر از استان چهارمحال و بختیاری در جشنواره قرآنی مدهامتان ثبت نام کرده اند که با برگزاری مراحل شهرستانی 70 نفر به مرحله نهایی راه یافتند و امروز به رقابت می پردازند.

 

وی یادآور شد: یازدهمین مرحله استانی جشنواره قرآنی «مدهامتان» در رشته های قرائت، حفظ کل، حفظ 20 جزء، اذان، ترتیل، تفسیر، مفاهیم قرآن نهج البلاغه و صحت قرائت حمد و سوره و اذکار نماز برگزار شد.

 

کد خبر 583647

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha