کانون های مساجد در تربیت حافظان قرآن وارد شوند

خبرگزاری شبستان: ناظر ستاد عالی کانون های مساجد در مسابقات قرآنی مدهامّتان گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد می توانند در عرصه تربیت حافظان قرآن کریم که مطالبه مقام معظم رهبر نیز می باشد، وارد شده و موثر عمل کنند.

حسن مهدوی، ناظر ستاد عالی کانون های مساجد در مسابقات قرآنی مدهامّتان در حاشیه مسابقات قرآنی مرحله استانی مدهامّتان که در مسجد امام خمینی(ره) برگزار شد، درگفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، با مثبت ارزیابی کردن سطح این دوره از مسابقات ابراز داشت: ارتقای سطح کمی و کیفی این مسابقات نسبت به سال های گذشته کاملا مشهود و قابل توجه است.

 

وی افزود: هم در عرصه تعداد قاریان و حافظان شرکت کننده و هم مشارکت شهرستان ها در برگزاری این مسابقات افزایش نشان می دهد.

 

مهدوی با اشاره به حضور قابل توجه خواهران در مسابقات قرآنی تاکید کرد: برنامه ریزی خوبی برای اجرای این مسابقات و تعاملات خوبی با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان صورت گرفته و با اینکه ثبت نام در مسابقات به صورت اینترنتی بود، اما حضور اعضای کانون ها قابل توجه است.

 

ناظر ستادعالی کانون های مساجد در مسابقات قرآنی مدهامّتان همچنین تصریح کرد: نگرشی که به مسابقات مدهامّتان داریم این است که در کشف و پرورش استعدادها و ارتقای سطح علمی و فنی متسابقین برنامه ریزی کنیم.

 

وی افزود: کانون های فرهنگی هنری مساجد می توانند در عرصه تربیت حافظان قرآن کریم که مطالبه مقام معظم رهبر نیز می باشد، وارد شده و موثر عمل کنند.

 

مهدوی با اشاره به تاثیرات برگزاری رشته تصحیح قرائت اذکار نماز عنوان کرد: برگزاری این رشته می تواند در ارتقای اقامه نماز جماعت پرشور موثر باشد و زمینه برگزاری مسابقات قرآن در کانون ها را نیز فراهم کند.

کد خبر 583766

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha