موازی کاری در کارهای فرهنگی معضل و چالش این عرصه است

خبرگزاری شبستان:سرپرست اوقاف و امور خیریه شهرستان تیران و کرون گفت: موازی کاری و عدم هم افزایی در کارهای فرهنگی معضل و چالش این عرصه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، حجت الاسلام اصغر توسلی، سرپرست اوقاف و امور خیریه شهرستان تیران و کرون در جلسه هئیت هماهنگی و نظارت برکانون های مساجد این شهرستان اظهارداشت: اقدامات فرهنگی باید از موازی کاری و بی برنامگی به سمت هدفمندی و نظامند شدن پیش برود.

 

وی افزود: موازی کاری و عدم هم افزایی در کارهای فرهنگی معضل و چالش این عرصه است که البته تعدد کارهای فرهنگی موثر می باشد اما موازی کاری بی نتیجه و اتلاف منابع است.

 

حجت الاسلام توسلی با اشاره به اینکه فعالیت های سازمان اوقاف در حوزه فعالیت های قرآنی، مساجد و فرهنگی وجه مشترکی با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دارد می توان بستر برای تعامل در این عرصه ها را فراهم ساخت تا اینکه با مدیریت منابع گسترش کیفی و کمی فعالیت ها را شاهد باشیم.

 

وی نقش کانون های مساجد در ارائه خدمات فرهنگی را موثر خواند و گفت: آمادگی همکاری برای برگزاری اردوهای فرهنگی کانون های مساجد در بقاع متبرکه استان اصفهان فراهم است که در این  خصوص با درخواست کانون های مساجد این امر محقق می شود.

 

سرپرست اوقاف و امور خیریه شهرستان تیران و کرون ادامه داد: همکاری و تعامل بین مراکز فرهنگی در گسترش فرهنگ وقف در جامعه زمینه ساز بهره گیری از این ظرفیت اقتصادی برای انجام فعالیت های عام المنفعه در شهرستان می شود.

 

کد خبر 584318

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha