آیت الله حائری شیرازی از بیمارستان مرخص شد

فرزند نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری از بهبودی نسبی آیت الله حائری شیرازی خبر داد و گفت: با نظر پزشکان معالج، این نماینده مردم در مجلس خبرگان از بیمارستان نمازی شیراز مرخص شد.

شجاع الدین حائری شیرازی، فرزند آیت الله محی الدین حائری شیرازی با اعلام خبر بهبودی نسبی وی، به خبرنگار شبستان گفت: نماینده سابق ولی فقیه در فارس و امام جمعه موقت شیراز با بهبودی نسبی و با نظر پزشکان معالج عصر دیروز 19مرداد، از بیمارستان نمازی شیراز مرخص شد.

 

وی اضافه کرد: استاد اخلاق دولت، پنج سال از بیماری رنج می برد که پس از این مدت برای عمل جراحی و گذراندن دوران پس از عمل مدت 10 روز را در بیمارستان موقوفه نمازی شیراز بستری بود که با دعای خیر مردم شیراز و فارس بهبودی نسبی حاصل شد و هم اکنون حال وی خوب است.

 

حائری شیرازی خاطرنشان کرد: بیت آیت الله حائری شیرازی از همه مسئولان کشوری و استانی که از طریق تماس های مکرر تلفنی و حضور در بیمارستان مراتب ارادت خود را به روحانیت اعلام کردند و همچنین مردم عزیز که دعای خیر خودشان را همواره بدرقه راه امام جمعه موقت شیراز کردند، تقدیر و تشکر می کند.

 

خاطر نشان می شود، دکتر محمد بذرافشان، فرماندار شهرستان شیراز تاکنون 2 مرتبه با حضور رسانه ها از نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان عیادت کرده است، اما به درخواست بیت امام جمعه موقت شیراز به علت ایجاد نگرانی برای مردم عزیز هیچگونه عکسی از زمان بستری آیت الله حائری شیرازی گرفته و منتشر نشد.

 

این گزارش می افزاید: 2 روز پیش نیز فرماندار شیراز از آیت الله حائری شیرازی و آیت الله سیدکرامت الله ملک حسینی، نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویر احمد در بیمارستان نمازی شیراز عیادت کرد که رئیس حوزه علمیه مدرسه خان شیراز نیز پس از گذراندن دوره بیماری خود شب گذشته (19 مرداد) از بیمارستان نمازی مرخص شد.

 

پایان پیام/

کد خبر 58466

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha