برگزاری نخستین جلسه پذیرش مرکز رشد هنر و معماری یزد

خبرگزاری شبستان: نخستین جلسه پذیرش موسسات متقاضی در مرکز هنر و معماری با حضور شکوهی، قائم مقام پارک علم و فناوری یزد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، به نقل از روابط عمومی پارک علم و فناوری یزد، نخستین جلسه پذیرش موسسات متقاضی در مرکز هنر و معماری با حضور شکوهی، قائم مقام پارک علم و فناوری؛ لطفی، معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه یزد و دکتر آیت اللهی، ریاست دانشکده هنر و معماری برگزار شد.

 

محمد مهدی لطفی، در آغاز این جلسه با ابراز خرسندی از آغاز به کار مرکز رشد تخصصی هنر و معماری، برحمایت جدی دانشگاه یزد از توسعه شبکه شرکت های دانش بنیان تاکید کرد.

 

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه یزد با اشاره به سیاست های راهبردی دانشگاه یزد به عنوان دانشگاه مادر در سطح استان، در توسعه کارآفرینی و اقتصاد دانایی محور، حوزه هنر و معماری را با توجه به موفقیت ها و مزیت های استان یزد در این بخش، از جمله اولویت های دانشگاه یزد معرفی کرد.

 

وی فعال نمودن پردیس بزرگ فناوری در سایت اصلی دانشگاه یزد با همراهی و همکاری پارک علم و فناوری  را نیز به عنوان یکی از برنامه های مهم دانشگاه در این بخش معرفی کرد.

 

در ادامه آیت اللهی، رئیس دانشکده هنر و معماری دانشگاه یزد با اشاره به تلاش های صورت گرفته برای راه اندازی مرکز رشد تخصصی هنر و معماری به ویژه با ملاحظه محدودیت های فضایی در این دانشکده، به تشریح ظرفیت های حوزه  معماری و توانمندی های اساتید و دانشجویان در این بخش پرداخت.

 

وی افزود: حمایت های هدفمند پارک علم و فناوری به ویژه در محورهای مربوط به مدیریت کسب و کار، تزریق اعتبارات مالی و ارائه خدمات مشاوره ای به متقاضیان، تاثیر تعیین کننده ای در موفقیت شرکت های مستقر در مرکز رشد هنر و معماری خواهد داشت.

 

در ادامه شهرام شکوهی قائم مقام پارک علم و فناوری یزد با اشاره به تفاهم نامه سه جانبه انعقاد یافته بین پارک علم و فناوری، دانشگاه یزد و ستاد توسعه فناوری های نرم در معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، خواستار تلاش مضاعف طرفین برای اجرایی سازی سریع تر این تفاهم نامه شد. 

کد خبر 586282

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha