مردم از طرح نذر خون استقبال خوبی داشته‌اند

خبرگزاری شبستان: رییس سازمان انتقال خون گفت: طرح نذر خون را در ایام محرم و صفر اجرا کرده‌ایم و مردم استقبال خوبی از این طرح داشته‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان، رییس سازمان انتقال خون با حضور در غرفه خبرگزاری شبستان درباره نذر خون گفت: در پیاده روی اربعین خیلی از مردم تمایل دارند خون اهدا کنند.

 

وی افزود: یک سیل عظیم از مردم مشتاق به مراکز ما مراجعه می کنند و حجم زیادی از فراورده های خونی اهدا می شود.

 

وی تصریح کرد: برای اینکه بتوانیم از خون و فراورده های آن استفاده کنیم به یک پروسه زمانی مختلف احتیاج داریم تا خون را به فراورده های مورد نیاز تبدیل کنیم اما این ظرفیت محدود است و حجم عظیمی که برای اهدای خون مراجعه می کنند مشکلاتی را به وجود می آورد.

 

رییس سازمان انتقال خون بیان کرد: برای اینکه مشکلی به وجود نیاید طرح نذر خون را آغاز کردیم تا مردم در زمان های مختلف با نیتی که به محرم دارند، اهدا کنند.

 

وی تصریح کرد: مراکز انتقال خون از مردم ثبت نام می کند و بر اساس زمان بندی آنان را دعوت برای اهدای خون می کند تا پروسه تبدیل فرآورده های خونی نیز انجام گیرد و به بیماران نیازمند اهدا شود.

 

وی تاکید کرد: امسال استقبال خوبی از نذر خون شد و شرایطی را فراهم کردیم تا مردم از طریق سایت سازمان انتقال خون ثبت نام کنند و بر اساس پروسه زمان بندی با آنان تماس گرفته شود تا برای اهدای خون به مراکز انتقال خون مراجعه کنند.

 

کد خبر 586693

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha