سازمان های مردم نهاد نقش مهمی در کاهش آسیبهای اجتماعی دارند

خبرگزاری شبستان: استاندار یزد با اشاره به اینکه باید سازمانهای مردم نهاد تقویت شوند، گفت: سازمان های مردم نهاد نقش مهمی در کاهش آسیبهای اجتماعی دارند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یزد، سیدمحمد میرمحمدی، استاندار یزد امروز(19آبان) در نشست هم‌اندیشی استاندار با نمایندگان سازمان‌های مردم نهاد استان یزد گفت: سازمان های مردم نهاد نقش مهمی در کاهش آسیب های اجتماعی دارند.

 

وی تاکید کرد: با اقداماتی که در استان یزد صورت گرفته، عوامل اصلی ایجاد کننده آسیب های اجتماعی مشخص شده اند و باید در راستای رفع آنها اقدام لازم صورت گیرد.

 

استاندار یزد ادامه داد: اینکه علل آسیب های اجتماعی مطرح شود و هیچ اقدامی در راستای رفع آن صورت نگیرد تاثیر گذار نیست و باید علاوه بر مطرح کردن این موارد، راهکارها را هم بیان کنیم.

 

میرمحمدی گفت: باید به گونه ای برنامه ریزی شود که از خلاقیت ها و ظرفیت های سازمان های مردم نهاد به درستی استفاده شود تا شاهد کاهش آسیب های اجتماعی در استان و کشور باشیم.

 

وی خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین مواردی که در فرهنگ عمومی جامعه به آن توجه صورت گیرد، بحث ترویج فرهنگ دوستی، رفاقت و مهربانی در جامعه است که اصلا هم سخت نیست.

 

کد خبر 586879

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha