کاهش واحدهای آلاینده استان یزد به ۲۸۸ مورد

خبرگزاری شبستان: استاندار یزد با اشاره به اقدامات در زمینه محیط زیست گفت: با برنامه ریزی های انجام شده تعداد واحدهای آلاسنده استان یزد به ۲۸۸ مورد تقلیل پیدا کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، سید محمد میر محمدی، استاندار یزد امروز (6 آذر) در نشست شورای برنامه ریزی استان یزد گفت: استان یزد دارای برنامه های توسعه است که در این راستا بایستی به محیط زیست توجه خاصی داشته باشیم تا بتوانیم گام های اساسی و دقیق تری برای آینده برداریم.

 

وی افزود: در استان یزد واحدهای آلاینده در استان وجود داشته که تعداد آن 350 مورد بوده است و با برنامه ریزی ها این تعداد به 288 مورد تقلیل پیدا کرده است.

 

استاندار یزد بیان کرد: یکی از زمینه های ایجاد آلودگی کوره های آجر پزی بوده که با همکاری و همیاری دستگاه ها و مسئولان مختلف اقدامات خوب و گام های اساسی در این راستا برداشته شد که فیلتردار کردن از جمله این اقدامات بود.

 

میرمحمدی خاطرنشان کرد: ما باید در مقابل راه های خلاف ایستادگی کنیم و اگر کار خلافی ایجاد شده از آن جلوگیری کنیم تا ادامه پیدا نکند.

 

وی افزود: در زمینه آلاینده ها نیز باید در برنامه ریزی های خود برای آینده نیز برنامه داشته باشیم زیرا آینده به کارهای ما بستگی دارد و ممکن است که برنامه های اشتباه برای آیندگان خطرات را ایجاد کند و یا برنامه های درست ما نیز آینده را تضمین کند.

کد خبر 590072

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha