استاندار یزد از استاندار کهگیلویه و بویراحمد تقدیر و تشکر کرد

خبرگزاری شبستان: استاندار یزد از استاندار کهگیلویه و بویراحمد به جهت خدمات شایسته به مجروحین حادثه دلخراش اتوبوس زائران این استان تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یاسوج، به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، سیدمحمد میرمحمدی استاندار یزد طی پیامی از سیدموسی خادمی، استاندار کهگیلویه و بویراحمد به جهت خدمات شایسته به مجروحین حادثه دلخراش اتوبوس زائران استان یزد تقدیر و تشکر کرد.

 در این پیام آمده است:


بسم الله الرحمن الرحیم


برادر گرامی جناب آقای سیدموسی خادمی


استاندار ارجمند کهگیلویه و بویراحمد


سلام علیکم

بی گمان رویدادهای ناخوشایندی همچون تصادفات دلخراش جاده ای دل هر انسانی را به درد می آورد، به ویژه آنکه جان باختگان و مصدومان حادثه اخیر از هم میهمانان و زائران حسینی بودند.


زائرانی که از یزد راهی دیار عشق و ایثار و کربلای معلی بودند، اما آنچه پس از این گونه پیشامدها می تواند مرهمی بر دل های رنجیده بازماندگان باشد و به نحوی تسلی خاطر آنها را فراهم سازد. توجه به خانواده این عزیزان و رسیدگی زودهنگام به زخمی شدگان و آسیب دیدگان است.


 لذا از جنابعالی به عنوان بالاترین مقام اجرایی استان و رئیس شورای هماهنگی مدیریت بحران استان و مجموعه دستگاه های امدادی و عملیاتی، به ویژه مسئولین بیمارستان و تیم پزشکی استان که به گونه ای شایسته و بایسته در رسیدگی به مصدومان حادثه، جانانه همت نمودند و چون فرشتگان نجات برای بهبود مصدومان تلاش و از خودگذشتگی نشان دادند تقدیر و تشکر می نمایم و به نمایندگی از مردم شریف، نجیب و سوگوار استان یزد، به پاس همه آنچه انجام داده اید، بر پیشانی شما بوسه می زنم و دستان پر مهرتان را به گرمی می فشارم.


شادکامی، تندرستی و سربلندی جنابعالی و همه همکاران آن استان را از خداوند بزرگ خواهانم.

 

شایان ذکر است، شامگاه 18 آبان ماه جاری یک دستگاه اتوبوس که از یزد به مقصد خوزستان و کربلا در حرکت بود، ساعت ۲۰:۵۰ دقیقه شب در منطقه دژکرد اقلید و ۲۰ کیلومتری دهستان کاکان بویراحمد واژگون شد.

 

اتوبوس حامل ۴۷ نفر‌ در ۱۵ کیلومتری حوزه استحفاظی استان کهگیلویه و بویراحمد در محور اقلید واژگون شد که ۲6 کشته و 21 زخمی برجای گذاشت.

کد خبر 588141

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha