۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان کمیته امداد اصفهان پرداخت می شود

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی استان اصفهان با تاکید بر حمایت از نیازمندان گفت: کمیته امداد امام خمینی(ره) این استان در ماه رمضان امسال، ۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان پرداخت کرد.

علی طالبی، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان با بیان این مطلب به خبرنگار شبستان گفت: این مبلغ برای خانواده های تحت پوشش از 64 تا 75 هزار تومان قابل تغییر بوده که بر اساس تعداد نفرات به حساب مددجویان واریز می‌شود.


وی افزود: با همت جمعی از نیکوکاران اصفهانی و به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان، مقدمات آزادی 20 محکوم مالی فراهم شد و این محکومان به زودی آزاد می‌شوند.


طالبی ادامه داد: گروهی از مردم نیکوکار استان اصفهان، بدهی 20 نفر را که از سال ها قبل به دلیل عجز از پرداخت دین و بعضـا رد مال در حبـس بودنـد و جمع مبـلغ آن 480 میلـیون ریال بود را پرداخت و مقدمات آزادی آنها را فراهم کردند.


وی گفت:50  میلیون ریال نیز به محکومان سایر شهرستان‌های استان اختصاص یافته تا پس از بررسی پرونده ها، مقدمات آزادی کسانی که فاقد سابقه کیفری بوده و حائز شرایط مساعدت باشند، با پرداخت دین و رد مال فراهم شود.

 

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) با بیان اینکه 186 هزار نفر تحت حمایت کمیته امداد امام(ره) استان اصفهان هستند، افزود: هدف اصلی کمیته امداد در بحث کمک، توانمند سازی و خودباوری خانواده هاست که در این راستا تلاش می کند با پرداخت وام های اشتغال، خانواده ها بتوانند به خودکفائی برسند.
 

پایان پیام/

کد خبر 58817

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha