برگزاری یادواره ۷۰ شهید ورزشکار شهرستان یزد

خبرگزاری شبستان: رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان یزد ترویج فرهنگ شهدا بین جامعه ورزشی را ضروری دانست و گفت: یادواره ۷۰ شهید ورزشکار شهرستان یزد در هفته بسیج برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان استان یزد، داود فتح‌آبادی، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان یزد گفت: همزمان با هفته بسیج، یادواره 70 شهید ورزشکار شهرستان یزدچهارشنبه سوم آذر ماه در هفته بسیج برگزار می‌شود.

 

وی زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای ورزشکار را از جمله اهداف برگزاری این یادواره دانست و بیان کرد: این مراسم با همکاری و مشارکت سازمان بسیج ورزشکاران و هیئت‌های ورزشی شهرستان اجرایی می‌ شود.

 

این مقام مسئول راه‌اندازی نمایشگاه عکس شهدای ورزشکار و اقدامات فرهنگی و ورزشی ورزشکاران یزدی و همچنین ایجاد غرفه‌هایی با موضوع ایثار و شهادت از سوی هیئت‌های ورزشی شهرستان از دیگر برنامه‌های این یادواره است.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود در مورد اهمیت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا ورزشکار افزود: ترویج فرهنگ شهدا بین ورزشکاران نسل جدید آنها را در برابر آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی بیمه می‌ کند.

کد خبر 589173

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha