سازش و نرمش ایران، آرزوی دشمن است

خبرگزاری شبستان: جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان(عج) ابراز داشت: دشمنان می خواهند از عقیده، دین و ایمانمان دست برداریم و سابقه نفوذ به دوران گذشته تاریخ هدایت بشر بر می گردد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان٬ مراسم گرامیداشت روز بسیج قشر طلاب و روحانیون با مشارکت حوزه مقاومت بسیج خواهران حضرت فاطمه(س) و سایر پایگاه های مقاومت بسیج مدارس علمیه خواهران از سوی مدرسه علمیه خواهران اهل البیت(ع) ملک شهر برگزار شد.

 

این جلسه با حضور حجت الاسلام حاج احمد، مسؤل بسیج قشر طلاب و روحانیون، حجت الاسلام محمدی جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان(عج)، حجت الاسلام تمنایی رئیس هیئت امنای حوزه علمیه اهل البیت(ع) و جمعی از فرماندهان و بسیجیان  طلاب خواهر مدارس علمیه خواهران اصفهان برگزارشد.

 

حجت الاسلام حاج احمد بیانات حضرت امام در دوم آذرماه 1367 درتشکیل بسیج طلاب و دانشجویان را قرائت نمود و در ادامه حجت الاسلام محمدی، جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان(عج) به سخنرانی پرداخت.

 

حجت الاسلام محمدی گفت: دشمن کسی است که مقتضای منافعش آن باشد که ما دست از عقاید و دینمان برداریم.

 

وی در ادامه بیان داشت: آرزوی دشمن در مورد جمهوری اسلامی ایران به قراز این است که اسلحه نداشته باشیم، سازش و نرمش داشته باشیم.

 

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان(عج)  ابراز داشت: فکر کدخدایی بودن آمریکا هنوز هم وجود دارد و معتقدند با حفظ کدخدایی آمریکا باید تصمیم گرفت.

 

وی با بیان اینکه وقتی دانشجویان لانه جاسوسی را افشا کردند مهندس بازرگان گفت بدبخت شدیم، اما امام خمینی اقدام دانشجویان را تأیید کرد و بازرگان استعفا داد گفت: امام خمینی(ره) جهان و بشریت را نجات داد و فرمود آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.

 

حجت الاسلام محمدی گفت: دشمنان می خواهند همیشه در رنج و فشار باشیم و با تحریم ظالمانه بسیاری از بیماران در بیمارستان جان باختند و اسم آن را حقوق بشر می گذارند آنها دوست دارند شما بمیرید اما اندکی کمک به شما نکنند.

 

وی افزود: دشمنان می خواهند از عقیده، دین و ایمانمان دست برداریم و سابقه نفوذ به دوران گذشته تاریخ هدایت بشر بر می گردد.

 

وی با بیان اینکه در زمان حضرت موسی(ع) که قرار بود 30 روز به کوه طور برود و بعد 10 روز اضافه شد گفت: در این مدت شخصی به نام سامری با نفوذ در مردم آنها را به گوساله پرستی کشاند.

 

 حجت الاسلام محمدی در پایان آیات مقابله با نفوذ را بیان کرد و گفت: دشمن را دوست خود نگیرید. سوره مائده آیه 51، آنها را محرم اسرار قرار ندهیم. آل عمران آیه 118، اسرار نظامی را ندهید و مقتدرانه عمل کنید. سوره اسرا آیه60 ، اعلام بیزاری رسمی از دشمن. سوره ممتحنه آیه 4 و وحدت داشته باشید و نزاع نکنید. سوره انفال آیه 46

 

جلسه با تقدیر از دو تن از طلاب نمونه بسیجی و تجلیل از 16 طلاب بسیجی فعال مدرسه علمیه اهل البیت(ع) در عرصه اقتصاد مقاومتی خاتمه یافت.

 

کد خبر 589681

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha