اجرای قانون هدفمندسازی یارانه ها در مسیر عدالت و توزیع متوازن امکانات است

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خراسان رضوی، گفت: اجرای قانون هدفمندسازی یارانه ها در مسیر عدالت و توزیع متوازن امکانات است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، امیراله شمقدری، معاون سیاسی اجتماعی استانداری خراسان رضوی، ظهر امروز(28آذر) در جمع خبرنگاران گفت: از امروز اجرای قانون هدفمندسازی یارانه ها با آزادسازی برخی از حامل های انرژی وارد مرحله جدیدی شده که این نویدبخش پیشرفت و شتاب در توسعه کشور است.

 

وی افزود: با اجرای قانون هدفمندسازی یارانه ها علاوه بر پیشرفت همه جانبه، امکانات به صورت متوازن و مبتنی بر عدالت در اقصی نقاط استان توزیع خواهد شد که روحیه امیدآفرینی و نشاط در بین آحاد جامعه را گسترش می دهد.

 

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خراسان رضوی، ادامه داد: در نظام گذشته پرداخت یارانه 70 درصد مردم سهم خود را از یارانه ها دریافت نمی کردند که در شیوه جدید علاوه بر یکسان سازی در بهره مندی از یارانه ها، امکان استفاده از این فرصت برای اقشار محروم و کم درآمد نیز فراهم شده است.

 

شمقدری خاطرنشان کرد: اجرای قانون هدفمندسازی یارانه ها باعث حفظ منابع و گامی موثر در محرومیت زدایی از کشور می باشد که در این راستا همراهی و مساعدت افراد مختلف جامعه نقش موثری در اجرای هرچه بهتر این قانون دارد.

 

وی تصریح کرد: واگذاری مدیریت بر مصرف به خود مردم و ارتقای شاخص های بهره وری از امکانات و منابع به آنان از جمله مزایای اجرای این طرح است.

 

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خراسان رضوی اظهار داشت: بسته های حمایتی و نظارتی بر اجرای قانون هدفمندسازی یارانه ها به صورت جدی و فعال در سطح کشور و استان ابلاغ و در حال انجام است و با تمهیدات اندیشیده شده حمل و نقل عمومی اعم از تاکسی و اتوبوس به هیچ وجه تغییر قیمت نخواهند داشت.

 

وی درخصوص افزایش قیمت نان نیز گفت: تا زمانی که یارانه نان که طبق اعلام رییس جمهور برای هر نفر ماهیانه چهار هزار تومان است به حساب مردم واریز نشود قیمت نان افزایش نخواهد یافت.

 

پایان پیام/

کد خبر 5900

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha