وزارتخانه ها به مسائل قرآنی و فرهنگی کارکنان اهمیت دهند

خبرگزاری شبستان: امام جمعه یزد با اشاره به ضرورت توجه به مقابله باتهاجم فرهنگی،گفت: وزارتخانه ها به مسائل قرآنی و فرهنگی کارکنان اهمیت دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، آیت الله محمدرضا ناصری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، امروز(۹آذر) در دیدار با مشاور وزیر نیرو در امور فرهنگی اظهار داشت: تلاشهای زیادی از سوی دشمنان اسلام برای دور کردن جوانان از ارزشهای دینی انجام شده است. 

 

وی ادامه داد: امروز دشمنان و به ویژه استکبار جهانی در راستای تهاجم های فرهنگی خود و با استفاده از ابزارهای ارتباطی که در اختیار دارند، سعی می کنند مردم به ویژه جوانان را از یاد خدا دور کنند.

 

ناصری با اشاره به اینکه مردم تلاش زیادی می کنند که از فرزندانشان مراقبت کنند، گفت: امروز خانواده ها خوشحال هستند که فرزندانشان در خانه هستند و بیرون نمی روند که منحرف شوند اما از موبایلها و ابزارهایی که در اختیار دارند، غافل هستند.

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد خاطرنشان ساخت: امروز جوانان ما به وسیله موبایلها به موارد مختلفی دسترسی دارد که ممکن است سبب دور شدن آنها از حقیقت شود.

 

وی افزود: در این زمینه ارگانهای دولتی و به ویژه در سطح وزارتخانه ها، باید توجه ویژه ای به برنامه های دینی و فعالیت های قرآنی انجام شود تا جلوی انحراف ها گرفته شود.

 

وی خاطرنشان ساخت: در این زمینه رسانه ها فعالیت هایی انجام می دهند ولی این فعالیت ها کافی نیست و باید ادارات و نهادهای مختلف اقدام به برگزاری این دوره ها کنند.

 

وی خاطرنشان کرد: آسیب اصلی جامعه ما در این بخش‌ها است و اگر تمام ارگان ها در این موضوع‌ها جدی باشند، ما می‌توانیم تا حد بسیار خوبی موفق باشیم و با تهدیدها مقابله کنیم.

 

پایان پیام/

کد خبر 590663

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha