دشمن در جنگ نرم به دنبال اعمال قدرت است

امام جمعه موقت ملایر، گفت: دشمن در جنگ نرم و جنگ سرد به دنبال اعمال قدرت خود می باشد و تنها شیوه و راه آن فرق می کند.

حجت السلام سید محمد فاضلیان، امام جمعه موقت ملایر به خبرنگار شبستان گفت: رویکرد گذشته دشمنان نظام اسلامی، رویکردی جنگ‌طلبانه بوده ولی امروز دشمنان تغییر رویه داده و از جنگ نرم استفاده می‌کنند.

 

وی افزود: یکی از ابزارهای دشمنان در جنگ نرم، ورود مواد مخدر و تزریق آن در میان جوانان است و از این رو بایدجوانان جامعه را روشن ساخته و به آنها آگاهی بیش از پیش دهیم.

 

حجت السلام فاضلیان،  با اشاره به آیه صریح قرآن در مورد شکر، اظهار داشت: قرآن شرح حال ما و آزمایش و بلا در راستای تربیت انسان و شئون ربوبیت الهی است.

 

امام جمعه موقت ملایر گفت: نعمت‌های رهبری، ولایت و نبوت بزرگ‌ترین نعمت‌هاست و شکر این نعمت‌ها در رأس همه موفقیت‌ها قرار دارد و شکر واقعی آن است که انسان نعمت‌ها را در مسیر الیالله و قرب به سوی او قرار دهد.

 

حجت السلام فاضلیان، در مورد لطف‌های بی حد و حصر خداوند به بندگانش، بیان داشت: اگرچه ما انسان‌ها از شکر نعمت‌هایی که خداوند در اختیارمان قرارداده غافل هستیم، ولی با وجود این همه ناسپاسی باز هم خداوند ما را رها نخواهد کرد.


امام جمعه موقت ملایر گفت: فرهنگ مهدویت و توجه به حضرت مهدی(عج) به عنوان جان مایه تفکر دینی و شیعی، تنها نقطه اتکای ما برای برگشت به هویت اصیلمان است.


وی با بیان اینکه فرهنگ مهدویت گوهر اصلی دینداری در عصر غیبت است، اظهار داشت: توجه حضرت ولی عصر(عج) ضرورتی است که غفلت از آن، غفلت از همه زندگی در ابعاد فردی و اجتماعی است.

 

پایان پیام/

کد خبر 59110

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha