نمایشنامه های تئاتر مردمی بچه های مسجد در زنجان رونمایی شد

خبرگزاری شبستان:همزمان با افتتاح دفتر تئاتر مردمی بچه های مساجد در مسجد النبی زنجان از ۱۰ نمایشنامه این طرح با حضور جمعی از مسوولان کشوری و استانی رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، رئیس حوزه هنری استان زنجان در این مراسم به رسالت های حوزه هنری اشاره کرد و گفت: این مجموعه در راستای تولید آثار فاخر هنری انقلابی فعالیت می کند.

 

حمیدرضا اسماعیلی با بیان اینکه پرورش استعدادهای جوانان در مسیر هنر ارزشی از دیگر اهداف حوزه هنری است، خاطرنشان کرد: تئاتر مردمی بچه های مسجد اتفاق مبارکی است که در حوزه هنر رخ می دهد.

 

به گفته این مقام مسوول طرح مذکور در راستای احیای فعالیت های مسجد انجام می شود، افزود: پس از چندین سال دوری از هنرهای مردمی این طرح به خوبی اجرا خواهد شد.

 

وی از مساجد به عنوان پایگاه های دینی و اجتماعی یاد کرد و گفت: در طرح تئاتر مردمی بچه های مسجد می توان اقدامات پیامبر گرامی اسلام از آغاز دوران رسالت الگو برداری کرد.

 

رئیس حوزه هنری استان خاطرنشان کرد: با تامل در رسالت پیامبر اسلام که با دست خالی و بدون تجهیزات جهان اسلام را بنا کرد می توان به این نتیجه رسید که برای فعالیت نباید به دنبال تجهیزات بود.

 

وی از مساجد به عنوان پایگاه های تقویت فعالیت های فرهنگی یاد کرد و افزود: امید می رود با راه اندازی این دفتر در استان زنجان شاهد شکوفایی استعدادهای جوانان حوزه مساجد باشیم.

 

در ادامه این مراسم از 10 نمایشنامه طرح تئاتر مردمی بچه های مساجد با حضور مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری و مسوول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان رونمایی شد.

 

کد خبر 593076

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha